Wzdęcia

1. Data: 2002-01-25 22:26:18

Temat: Wzdęcia
Od: "Badurski" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam wszystkie osoby, że z takim niedelikatnym tematem ale cóż...
Czy jest jakiś lek na wzdęcia - wulgarnie zwane pierdzeniem??? Czy np.
lekiem takim jest może Manti???
I czy z medycznego punktu widzenia wstrzymywanie naturalnego odruchu
wydalania gazów ma jakieś znaczenie (tzn. czy nie dopuszczanie do pierdzenia
może być negatywne skutki??)???

2. Data: 2002-01-26 11:42:45

Temat: Re: Wzdęcia
Od: Madzia <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Badurski napisał(a):

> [...]
> I czy z medycznego punktu widzenia wstrzymywanie naturalnego odruchu
> wydalania gazów ma jakieś znaczenie (tzn. czy nie dopuszczanie do pierdzenia

Ubawiles mnie swoim listem do lez ;-)
Sprawa jest i dla mnie ciekawa i chetnie przeczytam zdania innych.

Pozdrawiam,
Madzia

3. Data: 2002-01-26 13:52:40

Od: "Badurski" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzia" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ubawiles mnie swoim listem do lez ;-)
> Sprawa jest i dla mnie ciekawa i chetnie przeczytam zdania innych.
> Pozdrawiam,
> Madzia

Spox, cieszę się z Twojej radości ;)
Dla mnie sprawa ta jest nie tyle ciekawa, co dość absorbująca. Problem
bowiem w tym, że uprawiam zapasy i w sporcie tym, czasami jest bardzo duży
nacisk na bebech i mimo szczerych chęci, organizm sam postanawia działać w
dziedzinie gospodarki wewnętrznej aerodynamiki. Strzelenie głośnej bomby w
twarz przeciwnikowi, choć co prawda może pomóc w zwycięstwie, nie jest dość
honorowym sposobem na sukces...

Jeszcze raz proszę o pomoc!!!!

4. Data: 2002-01-26 22:07:19

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Badurski" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Jeszcze raz proszę o pomoc!!!!

Polecam Esputicon - pomaga zarowno niemowletom jak
i doroslym. Jego dzialanie polega (w duzym skrocie)
na rozbijaniu duzych "baniek" gazu w mniejsze. Tym sposobem
ew. wydalenie takiej mniejszej jest troche mniej efektowne.
pa
jasio

5. Data: 2002-01-27 00:54:24

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Z Esputiconem to akurat jest odwrotnie, chociaz w materialach
informacyjnych rzeczywiscie czesto podawane sa bledne informacje. Jest
to srodek przeciwpieniacy (antifoaming agent), stosowany nie tylko w
medycynie. Powoduje, ze "piana" ktora wytwarza sie w jelicie z gazow
zbija sie w wieksze pecherze i zostaje latwiej wydalona. Preparat
likwiduje wzdecie, ale problemu postawionego w temacie nie rozwiaze,bo
po dimetikonie gazy moga odchodzic jescze intensywniej. Wzdecia moga byc
spowodowane przez wiele czynnikow, w tym np, choroby watroby i drog
zolciowych, choroby jelit, a takze przez niewlasciwa diete itp.
Niestety, bez badania lekarskiego trudno cos ustalic i dlatego jedyna
rozsadna rada jest pojscie do lekarza. Nie ma w tym nic wstydliwego ani
krepujacego.
jotem

6. Data: 2002-01-27 08:04:02

Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

Lakcid. Mnie pomogl.

Borys

7. Data: 2002-01-27 15:29:46

Od: "Badurski" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Borys" <b...@t...pl> napisal w wiadomosci
> Lakcid. Mnie pomogl.
>
> Borys

A ten Lakcid to bez recepty???

A jesli chodzi o pójscie do lekarza, to nie przesadzajmy... Az tak wielki
problem to to nie jest, gdyby nie zapasy to w ogóle bym sie tym nie
przejmowal. ;)
I caly czas mam jeszcze to pytanie - czy zatrzymywanie gazów ma jakikolwiek
pozyteczny/szkodliwy wplyw na zdrowie???

8. Data: 2002-01-27 19:49:11

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

jasio napisał(a):

> [...]
> na rozbijaniu duzych "baniek" gazu w mniejsze. Tym sposobem
> ew. wydalenie takiej mniejszej jest troche mniej efektowne.

Chyba od razu coś na przeczyszczenie, to i problemów nie będzie.
Takie "cuś", tzn te dolegliwości są od przejedania się.

--
Kaja

9. Data: 2002-01-27 20:00:58

Temat: Re: Wzd?cia
Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

Borys <b...@t...pl> wrote:
> Lakcid. Mnie pomogl.

Bo miales zaburzenia flory jelitowej. Lakcid to po prostu szczepy
bakterii kwasu mlekowego ktore stanowia jeden ze składników flory.
Zwykle stosuje się je aby uchronić jelita przed wyjałowieniem podczas
antybiotykoterapii.

--
cezar
CYBER Service

10. Data: 2002-01-27 20:05:18

Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

Badurski <a...@p...fm> wrote:
> Uzytkownik "Borys" <b...@t...pl> napisal w wiadomosci

> A ten Lakcid to bez recepty???

Bez. Ale mysle ze nie tedy droga (nieprawidłowa flora bakteryjna w
jelitach tylko jedna z wielu możliwości).. Skoro trenujesz zapasy to
zapytaj lekarza sportowego - napewno cos poradzi. Ewentualnie zajrzyj
do internisty w przychodni - na pewno nie będzie się smiał i na pewno
pomoże :)

> I caly czas mam jeszcze to pytanie - czy zatrzymywanie gazów ma jakikolwiek
> pozyteczny/szkodliwy wplyw na zdrowie???

U zdrowego człowieka raczej nie powinno. Ale po co ZATRUWAĆ sobie i
innym życie? ;) Zajrzyj do lekarza.

--
cezar
CYBER Service

witamina B12
Pilnie potrzebuje materialy na krotki referat (usg, rentgen, rezonans magnetyczny - obrazowanie)
Kto pamieta temat "czarnej wolgi" vs. "skory" ?
Chrirurg-Dermatolog
diagnostyka grzybic