Wzór umowy o dzieło na wykonanie projektu ogrodu

1. Data: 2008-01-14 17:31:46

Temat: Wzór umowy o dzieło na wykonanie projektu ogrodu
Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jeżeli ktoś posiada, to będę wdzięczna
za udostępnienie wzoru umowy o dzieło
na wykonanie projektu zagospodarowania
ogrodu przydomowego.
Z góry dziękuję.
Mój e-mail to: 1...@a...pl

Pozdrawiam,
Ewelina

2. Data: 2008-01-14 19:52:08

Od: "Moon" <n...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

Robbo wrote:
> Witam,
>
> Jeżeli ktoś posiada, to będę wdzięczna
> za udostępnienie wzoru umowy o dzieło
> na wykonanie projektu zagospodarowania
> ogrodu przydomowego.
> Z góry dziękuję.
> Mój e-mail to: 1...@a...pl

to taki sam wzór jak o każde inne dzieło, tylko że w przedmiocie umowy
należy określić to, co sam napisałeś powyżej i dodatkowo można podać
szczegóły, czyli co ma powtać w efekcie, dać odnośnik do jakiegoś planu w
zalączniku

moon

3. Data: 2008-01-15 11:12:25

Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> należy określić to, co sam napisałeś powyżej i dodatkowo można podać
> szczegóły, czyli co ma powtać w efekcie, dać odnośnik do jakiegoś planu w

Dziękuję za informację.
Ciekawi mnie jeszcze, czy można to podciągnąć
pod zrzeczenie się autorskich praw majątkowych,
żeby odliczyć 50% koszty uzyskania.

Ewelina

Konkurs dla projektantów i architektów krajobrazu - projektowanie oczek wodnych
Czy kto ma?
winorośl Danmarpa Polonia
Hoja i jej wrogowie
co z tym orzechem?