Wzory do naśladowania

51. Data: 2013-05-27 16:56:56

Temat: Re: Wzory do naśladowania
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 May 2013 14:19:48 +0200, Paweł napisał(a):

> dostaniesz trochę poklasku od ludzi
> którzy wierzą że nowy polityk da im 100 000 000 i mieszkania dla młodych.

A takich jest dosyć, aby się niejedna wesz wywindowała na stołek... I stąd
mamy w POlsce co mamy :-(
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

52. Data: 2013-05-27 16:59:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 May 2013 15:08:59 +0200, Paweł napisał(a):

> uwaga, odrobinę się wycofuję. tyla razy czytałem już 'eutanazja to ZUO
> bo w Holandii zabija się staruszków', że automatycznie założyłem taką
> postawę u ciebie.
> jednak, w dalszym ciągu uważam że każdy ma prawo wybrać sposób i czas
> kiedy i w jaki chce umrzeć.

Moge przyjąć, zę każdy ma prawo itp, ale jest tutaj jedno maleńkie "ale" -
owego wyboru dokonuje się wobec INNYCH ludzi i stąd wiele nadużyć, z
morderstwami pacjentów włącznie.

53. Data: 2013-05-27 17:02:08

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 12:59, xantiros <x...@y...com> wrote:

> Samobójstwo nazywasz godnym umieraniem ? Jak twoje dziecko będzie
> chciało się zajebać, to też uszanuj jego wolę - i się od niego też
> odpierdol.

Zrozumiesz jak zacznie twoja dupa cierpieć, bo przy takim
prymitywiźmie dociera do buraków dopiero wtenczas jak jego dupa
dostaje, wydaje mu się że na innych można skakać bo to nie twoja dupa.
Cywilizowana śmierć to idę do medyków i podpisuje że ze względu na
nowotwór który medycyna nie jest w stanie wyleczyć pragnę oddać się w
ręce specjalisty aby oszczędzona mi została śmierć bez hańby i
cierpienia, medycy zawiozą mnie do pomieszczenia gdzie sobie spokojnie
usnę. Martwi mnie tylko jedno że wy buraki jak dojdzie cierpienie do
waszej dupy będziecie chcieli eutanazji i powinno wam się jej odmówić
byście się trzęśli w drawkach jak ludzie którym odmówiliście godnej
śmierci bez poniżenia i będe walczył by katolicy za życia podpisali
deklaracje że eutanazji nie mogą dokonać.

54. Data: 2013-05-27 17:02:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 May 2013 16:52:53 +0200, xantiros napisał(a):

> Ale zawsze jest łatwo gadać i oceniać niż coś dla drugiego zrobić, ot
> tak bezinteresownie - to przecież takie dziwne, głupie, robić coś za darmo.

Do mnie pijesz? - no to sporo spudłowałeś.

55. Data: 2013-05-27 23:22:32

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-27 17:02, Ikselka pisze:

> Do mnie pijesz? - no to sporo spudłowałeś.

Nie piję z babami :D

56. Data: 2013-05-28 12:14:29

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2013 17:02, outside pisze:

> [...]
> śmierci bez poniżenia i będe walczył by katolicy za życia podpisali
> deklaracje że eutanazji nie mogą dokonać.

Dyskutuj z tymi faktami pajacu

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wyjezdzaja-
do-szwajcarii-po-smierc,40847.html

cytat z artykułu:
"Wernli wspomina, jak kiedyś przyjechał do nich młody chłopak chory na
depresję. On także otrzymał od lekarza opinię, że medycyna nie jest w
stanie mu pomóc. "

I taki zwyrodnialec jak ty pomógł chłopakowi się zajebać, zamiast mu
odradzać taki wybór, jaka jest gwarancja ze tak nie robi się w innych
przypadkach - postawisz za to swój głupi łeb, jak by ten chłopak był
twoim dzieckiem, też byś tak twardo stał za jego wyborem ?

57. Data: 2013-05-28 12:37:18

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 12:14, xantiros <x...@y...com> wrote:

> [...]
> przypadkach - postawisz za to swój głupi łeb, jak by ten chłopak był
> twoim dzieckiem, też byś tak twardo stał za jego wyborem ?

To brednie kościelne na ty polega manipulowanie debilami, mordy
staruchów zły zachód zorganizował i tak podpuszczają debili ze wsi,
tak jak z tą Szwecją gdzie zmusza się facetów do siadania na kibiel,
znalazłem orginalny teks/wklejony/ i co ? Chodziło o zajszczany kibel
w urzędzie i propozycje jednego faceta, który oznajmił że jak lać do
kibla nie potrafią niech siadają. Ale propaganda do kraju gdzie
najlepiej się ludziom żyje przez nowoczesność bardzo kler męczy bo nie
żyją z dogmatami które w krajach religijnych niszczą ludziom komfor
życia. Dlatego debile ze wsi tam łażą bo to nie myśli jakie są
konsekwecje i to typowe na wsi, powtarzać zachowania które wszyskim
szkodzą i taka metalność gdzie kler wiecznie powtarza szkodliwe
dogmaty świetnie wpisuje się w bezmózgowców żyjących w patologii.

58. Data: 2013-05-28 14:00:41

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2013 12:37, LaL pisze:

do-szwajcarii-po-...

> To brednie kościelne na ty polega manipulowanie debilami.

Tak, zapewne ktoś z kleru manipuluje artykułem na stronie TVN24 -
większego debilizmu nie czytałem - jak masz jaja napisz do TVN i oskarż
ich o wprowadzanie w bład jak masz jaja.

Też zapewne kler to zamanipulował gwałcenie dzieci przez homo w USA, dla
ciebie dalej to bedzie argumentem za adopcją dzieci przez homo.
http://www.nydailynews.com/news/crime/gay-conn-coupl
e-accused-rape-face-trial-article-1.1310010

weź się człowieku jebnij gumowym młotkiem w łeb, może ci klapki
nienawiści spadną z łba wreszcie.

59. Data: 2013-05-28 14:17:22

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 14:00, xantiros <x...@y...com> wrote:

a-do-szwajcarii-po-...

> Tak, zapewne kto z kleru manipuluje artyku em na stronie TVN24 -
> wi kszego debilizmu nie czyta em - jak masz jaja napisz do TVN i oskar
> ich o wprowadzanie w b ad jak masz jaja.
>
> Te zapewne kler to zamanipulowa gwa cenie dzieci przez homo w USA, dla
> ciebie dalej to bedzie argumentem za adopcj dzieci przez
homo.http://www.nydailynews.com/news/crime/gay-conn-
couple-accused-rape-fa...

> we si cz owieku jebnij gumowym m otkiem w eb, mo e ci klapki
> nienawi ci spadn z ba wreszcie.

Kler to ideologia ,zobacz jak internet zasrany homofobią, wymysłami na
temat zachodu, in vitro, zarodki w niemczevh, szczepionek,
korparacjami spisku prezerywatowego itd. to paranoja taka sama jak za
komuny - ten zły zgnily zachód. Każdy system totalitarny boi się
wolnosci i głosi propagadę a fakty to zło. Szwecja jest krajem
największej szczęśliwości na ziemi i w krajach świeckich jest
najwyższy poziom życia. Co roku UE robi rankig krajów gdzie ludzie są
najbardziej szczęśliwi -są to szwecja, holandia ,a na ostatnim miejscu
jest katolicka polska i katolickie kraje. Co chwila mamy propagande że
urzędnicy zabierają ludziom dzieci , a jak popatrzysz na te informacje
są zmanipulowane. Wymysły o syndromach które nie istnieją jak syndrom
aborcyjny, to jest szantaż kościoła itd. Teraz w internet jest tak
zasrany katolicką propagandą że to jest 70 bzdur, po różnych grupach
siedzą funkcjonariusze kościelni, strony które podszywają się pod
naukę. Nie ma lekarza który będzie depresantów poddawał eutanazji , to
jest tak chory wymysł że tylko idiota uwierzy.

60. Data: 2013-05-28 14:27:51

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
couple-accused-rape-fa...

> we si cz owieku jebnij gumowym m otkiem w eb, mo e ci klapki

Czysta nienawiść bo homo to nie pedofilia, to mit, bo homo to norma, a
pedofila to ciężkie zboczenie. Tak skandalicznie zboczony kler
nienawidzi ludzi , chyba nie spotyka się już tak skrajnych prymitywów
którzy tego nie odróżniają, ale jak widać wiocha zaskakują . Są różne
klerykalne środowiska które na zlecie watykanu ogłaszają propagandowe
bdury i dlatego taki wniosek aby uznać kościół za organizacje
przestępczą .

Orgia Papieży
Pobożny smrodek
10 sposobów oszukiwania społeczeństwa przez media -Noam Chomsky
Re: o szczepionkach
Agora