Wzrok...

1. Data: 2006-09-05 19:04:25

Temat: Wzrok...
Od: " net" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiepsko widzę wieczorem i generalnie kiedy jest mało światła, np. pochmurny
dzień. Jestem krótkowidzem co prawda, ale soczewki mam dobrze dobrane i w
dzień widzę bardzo dobrze, problem zaczyna się później. Czy to jest brak
jakichś witamin? Jakie medykamenty brać? Widziałem reklamy Strix i Naturapia
Wzrok, co polecacie?

2. Data: 2006-09-05 19:26:32

Temat: Re: Wzrok...
Od: RaFi B <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

net napisał(a):
> [...]
> jakichś witamin? Jakie medykamenty brać? Widziałem reklamy Strix i Naturapia

Polecam Naturapia wzrok, jest naprawdę skuteczny dla zmęczonych oczu.
Próbowałem różne specyfiki z luteiną lae ten jest wg mnie najlepszy.

RaFiB

3. Data: 2006-09-06 06:06:28

Od: "Sky Walker" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " net" <n...@g...pl> napisał
Czy to jest brak
> jakichś witamin? Jakie medykamenty brać?

czy ktoś u Ciebie w rodzinie miał bądź ma zaćmę??

4. Data: 2006-09-06 10:07:19

Od: " net" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky Walker <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> napisał(a):

> czy ktoś u Ciebie w rodzinie miał bądź ma zaćmę??

nikt nie miał w mojej rodzinie tej dolegliwości, za to moi rodzice noszą
okulary. Podczas badań u okolisty miałem wykonywane badanie mierzenia
ciśnienia oraz testy na tych wszystkich "komputerkach", ale nic poza
krótkowzrocznością mi według lekarza nie dolega. kiedy wspomniałem o
problemach wieczorem zalecono mi Strix i zestaw witamin.

5. Data: 2006-09-06 10:09:54

Od: " net" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

RaFi B <r...@o...pl> napisał(a):

> Polecam Naturapia wzrok, jest naprawdę skuteczny dla zmęczonych oczu.
> Próbowałem różne specyfiki z luteiną lae ten jest wg mnie najlepszy.

spróbuję tej naturapii, jest tańsza, brałem strix i widziałem poprawę - napisy
w tv nie rozmazywały się i nie czułem przemęczenia, na zewnątrz nie miałem
okazji sprawdzić, bo starczyło mi na 2 tygodnie tego leku, a ostatnio miałem
naukę na studia i nie wychodziłem za bardzo z domu.

6. Data: 2006-09-06 12:02:22

Od: "Michalk" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

net napisał(a):
> [...]
> jakichś witamin? Jakie medykamenty brać? Widziałem reklamy Strix i Naturapia

Objaw który opisujesz czyli kurza ślepota, albo ślepota zmierzchowa
może być albo sygnełem braku witamin A, ale może też być objawem
wielu bardzo poważnych chorób np. barwnikowe zwyrodnienie siatkówki.

Dlatego polecam wizyte u dobrego okulisty.

pozdr
MichalK

7. Data: 2006-09-08 19:01:26

Od: "Łukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przedewszystkim zbadaj pożądnie wzrok!
Zrób badanie pola widzenia!
Czy jeśli w dzień nie przemęczasz oczu to wieczorem również widzisz gorzej?

Pozdrawiam, Łukasz!

8. Data: 2006-09-11 08:08:53

Od: "Łukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Przedewszystkim zbadaj pożądnie wzrok!
> Zrób badanie pola widzenia!
> Czy jeśli w dzień nie przemęczasz oczu to wieczorem również widzisz
> gorzej?
>
> Pozdrawiam, Łukasz!

oczywiście miałem na myśli "poRZądnie", ale obciach :P

Pozdrawiam, Łukasz!

Fizjologia człowieka, pytania o krew
tampon
Narkotyki i alkochol