XL

11. Data: 2012-09-12 19:56:21

Temat: Re: XL
Od: Witek <j...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-10 00:49, artustas pisze:
> Gdzie jest Ikselka?, dzięki niej ta grupa żyła.
Niestety, przy ilości wpadek merytorycznych jakie miała podczas
"dyskusji" i jej nadento-naiwnego sposobu "myślenia", do wszelkiech
zamieszczanych przez nią informacji należało podchodzić z dużą dozą
sceptycyzmu. A sytuacje w których brakowało jej argumentów, więc
natychmiast obrzucała wyzwiskami, należały do dość częstych.
Mnie jej nie brak.
Witek

12. Data: 2012-09-12 20:51:30

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Witek" <j...@...lodz.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> przez nią informacji należało podchodzić z dużą dozą sceptycyzmu. A
> sytuacje w których brakowało jej argumentów, więc natychmiast obrzucała

Oj, zacnie waść prawisz, zacnie.

13. Data: 2012-09-13 09:17:42

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 września 2012 10:19:33 UTC+2 użytkownik medea napisał:
> Sugerujďż˝ priv. :)

Coś wiesz?

--
Pozdrawiam :)
JM

14. Data: 2012-09-13 09:36:06

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam uważam, że do większości informacji zawartych w internecie trzeba podchodzić
sceptycznie, a nie jak do wiadomości firmowanych przez PWN...

Ania

15. Data: 2012-09-13 10:00:23

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-13 11:17, JaMyszka pisze:
> Coś wiesz?

O XL? Nie. Ale wiem, że priv u innych zwykle działa.

Ewa

16. Data: 2012-09-13 12:55:05

Od: Witek <j...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-13 11:36, czeremcha pisze:
> Ja tam uważam, że do większości informacji zawartych w internecie trzeba podchodzić
sceptycznie, a nie jak do wiadomości firmowanych przez PWN...

> Ania

Pewnie masz rację, a rzeczona wcześniej osoba wyszukiwała informacje
opierając się na stronach na których były rażące błędy merytoryczne-
stąd też na początu starałem się jej niektóre terminy wyjaśniać, lecz
nie dałem rady
Z ciekawszych informacji które nam zapodała to: pamiętny slogan, że
bakterie się rozpuszczają w wodzie destylowanej i to na drodze osmozy!!
albo doniesienia o leczeniu cukrzycy typu 11 ! (komuś się z II zrobiła
11 ;-)
Było tego sporo, a w pewnym momencie przestałem czytać ;-(

Witek

17. Data: 2012-09-13 17:10:07

Od: "jerzy.n" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <j...@...lodz.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ;-)
> Było tego sporo, a w pewnym momencie przestałem czytać ;-(

To nie czytaj i nie opluwaj. Bo kogo to obchodzi jakie masz problemy z
czytaniem, może masz złe kodowanie ustawione.Z tymi terminami które chciałeś
wyjaśniać , może za słaby merytorycznie jesteś i nikt Ciebie nie czytał, a
XL mi brakuje, a Ciebie nie kojarzę ...
Wróć !!!!

18. Data: 2012-09-13 18:09:41

Od: Witek <j...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-13 19:10, jerzy.n pisze:

> [...]
> chciałeś wyjaśniać , może za słaby merytorycznie jesteś i nikt Ciebie
> nie czytał, a XL mi brakuje, a Ciebie nie kojarzę ...

Mnie nie brakuje, nie opluwam tylko podaję fakty, chcesz szukaj w archiwum.
Co do reszty "twojej wypowiedzi" ...

A xl załatwiła tą grupę swoimi natrętnymi postami.
Witek

19. Data: 2012-09-14 10:13:11

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 września 2012 20:10:01 UTC+2 użytkownik Witek napisał:

> A xl załatwiła tą grupę swoimi natrętnymi postami.

Raczej - załatwiła znikając z niej...

Spory procent osób pojawiał się tu tylko po to, żeby sprawdzić, co nowego napisała /a
potem złośliwie komentować/, a nie - co nowego w grupie w ogóle.

Ania

20. Data: 2012-09-14 10:59:28

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-14 12:13, obywatel czeremcha uprzejmie donosi:

A u Ciebie, Aniu, co dziś na obiad?

qr.a
--
kuchnia z niespodzianką