XLi

11. Data: 2009-10-12 22:48:07

Temat: Re: XLi
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Oct 2009 23:46:16 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
h.googlegroups.com...
> [...]
vw

-----------

> Będą chociaż mieszkać sami, w bezpiecznej odległości, czy z...no-
> teściową?:-)
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Myślę, że odległość nie ma tu znaczenia zabezpieczającego - wcielam w życie
absolutnie-maksymalnie_pozytywnie-multiodjazdowo zakręconą koncepcję,
jakiej dotąd chyba nie było! Przynajmniej takie mam plany, intencje i jak
dotąd pierwsze udane kroki podczas właśnie zakończonego tygodniowego
poligonu ćwiczebnego w jednym domu z zięciem (i córką) po ślubie i
weselu... Oj, wrażenia są, hej, są - piorunujące jak dla mnie...
;-)
--

Ikselka.

12. Data: 2009-10-13 00:45:13

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-----------

> Ano, 3 paedziernika stauo sia - jestem TEÚCIOWA :-)
> Ýyczenia Qry co do weekendu speuniuy sia akurat dla mnie stukrotnie - úlub
> i wesele Pierworodnej to byu absolutny odjazd, nogi mam do dzis obolaue od
> tanca. Oprawa uroczystoúci (czyli wszelkie szczegóuy
> estetyczno-konsumpcyjne) byua efektem moich i TÝta wielomiesiacznych
staran
> organizacyjnych. A do tej pory trwajace moje milczenie spowodowane byuo
> szokiem z powodu zestawienia suów "ja" i "teúciowa"??? - te suowa
> absolutnie sia ze soba kuóca, albo wuaúnie wcielam w ýycie zupeunie nowa
> [...]

Pocieszysz się kiedy dojdzie do ciebie słowo babcia.

13. Data: 2009-10-13 01:11:19

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

Posłuchaj:
http://www.youtube.com/watch?v=HLhNBkJx4Tc&feature=r
elated

Mołdawsko-rumuńska piosenka o jeździe saniami - jak polskość wpływała na
ziemie ościenne "Sanie" to sanie... Znam tę piosenkę od małego dziecka.
Często słuchałem jej na takim poniemieckim odbiorniku z gapami -
skrzynka z bakelitu, trzy-lampowym z reakcją na słynnych przez lata lampach
AF 7 i AL i jakaś prostownicza, a głośnik elektromagnetyczny - elektromagnes
był dławikiem filtra. Radio grało pięknie - czysto, zwłaszcza z lekko
podniesioną reakcją - znikały szumy (burze na całym świecie, szum
kosmiczny). W Gorlicach najlepiej słyszałem stacje czeskie i rumuńskie w tym
Brasov - Sanie często były nadawane... :-)))))) A orkiestry dęte czeskie -
sama radość.
I dziadek grający na skrzypcach, akordeonie, harmonice ustnej. Moja
matka grała na akordeonie. Fortepian musiał sprzedać - gdy zjawił się
chętny - odmówił, no to po tym zjawiła się ekipa fiskusa z domiarem i wtedy
musiał sprzedać...

14. Data: 2009-10-13 10:04:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

-----------

> [...]
> - te słowa absolutnie się ze sobą kłócą, albo właśnie wcielam w życie
> zupełnie nową koncepcję ich współbytowania... ;-D

Ty, Ty, Ty.... Teściowo jedna!!!!!

Qra,

15. Data: 2009-10-13 10:05:45

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> I sobie Teúciowo kodowanie zmien! Bo znów Teúciowo wykrzaczysz póu watku!
>
> Qra

Nie gdacz, tyle jej szczęścia na tym swiecie - babunią będzie.
Posłuchaj sobie:
http://www.youtube.com/watch?v=sNslaUHs3b0&translate
d=1

16. Data: 2009-10-13 10:06:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> ba!
> :-)

I sobie Teściowo kodowanie zmień! Bo znów Teściowo wykrzaczysz pół wątku!

Qra

17. Data: 2009-10-13 10:30:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2009 12:06:04 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> I sobie Teściowo kodowanie zmień! Bo znów Teściowo wykrzaczysz pół wątku!
>
> Qra

Znowu ten betapieprzony Dialog.
--

Ikselka.

18. Data: 2009-10-13 10:31:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-----------

> Ty, Ty, Ty.... Teściowo jedna!!!!!

To o mnie???
:-D
--

Ikselka.

19. Data: 2009-10-13 11:46:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Nie gdacz, tyle jej szczęœcia na tym swiecie - babuniš będzie.
> Posłuchaj sobie:
> http://www.youtube.com/watch?v=sNslaUHs3b0&translate
d=1

A co, zazdrościsz jej "babuniowania"?

Qra

20. Data: 2009-10-13 11:48:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2009 13:46:45 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

d=1

> A co, zazdrościsz jej "babuniowania"?
>
> Qra

Zara, zara, jeszcze mnie we wnuki nie wrabiajcie, co? Ledwiem zięcia=syna
nabyła :-D
--

Ikselka.

Kaminica, czyli "afera" bez afery...