XLi

41. Data: 2009-10-14 21:28:00

Temat: Re: XLi
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> A interpunkcyjnie to na pewno ma być tak, jak sformułowałeś?

> Qra, ze skojarzeniami

Tak. Mam jeszcze tutaj kilka spraw poza straszeniem Robakksa.

michał

42. Data: 2009-10-14 21:38:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> Rejestruję tylko Twoją obecność z kronikarską rzetelnością.
> Straszyć możesz Qry i bażanty ;)

Cała przyjemność i wycinanie po mojej stronie.
Nie wiem jak jest z bażantami, ale Qra nic się ode mnie nie domagała, to co
ją mam straszyć? I czym?

michał

43. Data: 2009-10-15 06:32:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Cała przyjemność i wycinanie po mojej stronie.
> Nie wiem jak jest z bażantami, ale Qra nic się ode mnie nie domagała, to
> co ją mam straszyć? I czym?

Klaserem!

Qra, skancerowana

44. Data: 2009-10-15 07:57:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nie wszyscy skupiają się na stanie rodzinnym Michała

A niektórzy to nawet skupiają się wyłącznie na sobie.

Ewa, jednak człowiek naiwny, to zdziwiony

45. Data: 2009-10-15 07:58:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> Klaserem!

Nie oddał mi Chiron. Na razie znaczki trzymam w lodówce ze spożywką. Liżę je
czasem na kolację.

michał

46. Data: 2009-10-15 08:06:05

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wtwrote:

> Cała przyjemność i wycinanie po mojej stronie.
> Nie wiem jak jest z bażantami, ale Qra nic się ode mnie nie domagała,
> [...]

Wystrasz ją tekstem, że na kolację liżesz znaczki. OK? :)
Ja bym się wystraszył... :-) /Robakks/

47. Data: 2009-10-15 08:41:48

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> Wystrasz ją tekstem, że na kolację liżesz znaczki. OK? :)
> Ja bym się wystraszył... :-)

Na kolację liżę znaczki, a Twoimi podpisami z postów myję gary, albowiem z
reguły straszę z kuchni.

michał

48. Data: 2009-10-15 08:55:44

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl>

> Na kolację liżę znaczki, a Twoimi podpisami z postów myję gary, albowiem z
> [...]

Dwa światy: prawdziwy i urojony zlały Ci się w JEDNO.
To straszne... :)
Nastraszyłeś Robakksa - michałku... :-)

49. Data: 2009-10-15 08:58:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie oddał mi Chiron. Na razie znaczki trzymam w lodówce ze spożywką.
> Liżę je czasem na kolację.

Chironie, oddaj klaser Michałowi. Żeby usatysfakcjonować Robaka

Qra,

50. Data: 2009-10-15 09:00:07

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> Dwa światy: prawdziwy i urojony zlały Ci się w JEDNO.
> To straszne... :)
> Nastraszyłeś mnie - michałku... :-)

Jak tylko emocje Ci opadną, znowu czymś Cię nastraszę!

michał

Kaminica, czyli "afera" bez afery...
CZY?!
Re: Cele