XLi

51. Data: 2009-10-15 09:04:44

Temat: Re: XLi
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl>
news:hb6ob0$7ft$1@inews.gazeta.pl...

> Jak tylko emocje Ci opadną, znowu czymś Cię nastraszę!
> --
> pozdrawiam
> michał

Ja tylko udaję, że się nastraszyłem, bo naprawdę to się przeraziłem hehe
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

52. Data: 2009-10-15 09:07:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Wystrasz ją tekstem, że na kolację liżesz znaczki. OK? :)
> Ja bym się wystraszył... :-) /Robakks/

Ja też.

Qra, z nastraszonymi piórami

53. Data: 2009-10-15 09:23:28

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości

> Ja też.
> Qra, z nastraszonymi piórami

Płochliwaś!...

michał

54. Data: 2009-10-15 09:25:42

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

>>> michał

> Ja też.
>
> Qra, z nastraszonymi piórami

Masz coś w sobie co mnie rozbawia Qro i że tak powiem rozbraja. ;)
Gdybyś była moją wnuczką, to pewnie śmiał bym się przy Tobie
bez przerwy ;D
Niestety... nie jestem jeszcze dziadkiem, więc pozostaje mi
śmiać się wesoło i radośnie z tego co piszesz i cieszyć się, że jesteś. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

55. Data: 2009-10-15 09:27:19

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" napisał w wiadomości

> Ja tylko udaję, że się nastraszyłem, bo naprawdę to się przeraziłem hehe

Płochyś?

michał

56. Data: 2009-10-15 09:30:48

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl>

> Płochyś?
> --
> pozdrawiam
> michał

No /Robakks/
Zgadnij, czy odpowiedziałem po czesku, czy po hamerykańsku ;)

57. Data: 2009-10-15 09:45:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niestety... nie jestem jeszcze dziadkiem, więc pozostaje mi
> śmiać się wesoło i radośnie z tego co piszesz i cieszyć się, że jesteś. :)

Na szczęście dla nas obojga skończyłam już 13 latek.

Qra

58. Data: 2009-10-15 09:49:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Płochliwaś!...

I upierzonaś!!

Qra, i jak naćpana, bo już dobę bez

59. Data: 2009-10-15 09:53:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, i jak naćpana, bo już dobę bez

bez czego?

Ewa

60. Data: 2009-10-15 09:56:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl>
> W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Na szczęście dla nas obojga skończyłam już 13 latek.
>
> Qra

O kurka :)
W żartach (w myślach) sobie pozwalam na wiele skojarzeń, ale
w praktyce (w realu) jestem znacznie bardziej powściągliwy
i osłonięty za podwójną maską pozorów - jedynie czasem oczy
mówią co innego niż słowa, tak jakby duszy nie dało się oszukać... :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Kaminica, czyli "afera" bez afery...