(XXX) Portret Jezusa w koronie cierniowej szukam

1. Data: 2005-12-20 12:23:27

Temat: (XXX) Portret Jezusa w koronie cierniowej szukam
Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny ,
wiem, ze bylo juz wiele razy - przepraszam :( Szukalam w archiwum,
album w ktorym ten schemat miala Pusia nie istnieje. Reszta dziewczyn
wysylala na priv. Bardzo ladnie prosze - poratujecie :)

Agnes

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

2. Data: 2005-12-20 13:11:18

Od: "Anra" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w ktorym ten schemat miala Pusia nie istnieje. Reszta dziewczyn wysylala
> na priv. Bardzo ladnie prosze - poratujecie

poszlo na prv

3. Data: 2005-12-20 13:20:41

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anra napisał(a):

> poszlo na prv

Serdecznie dziekuje :)

Agnes

4. Data: 2005-12-20 13:46:26

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otrzymalam wzor od Ani, ale to niestety nie ten, ktorego poszukuje.
Moze ma ktoras z Was wzor od Pusi z albumu ? Ten ktory otrzymalam jest
dodatkowo z obszyciem. Zalezy mi na tym najprostszym, poniewaz zostalo
mi malo czasu na wyszycie :(

Agnes

5. Data: 2005-12-20 13:48:43

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):

> [...]
> Moze ma ktoras z Was wzor od Pusi z albumu ? Ten ktory otrzymalam jest
> dodatkowo z obszyciem. Zalezy mi na tym najprostszym, poniewaz zostalo

Ewentualnie cos ze schematow religijnych, ktore szybko moge wyhaftowac
na prezent dla dziadkow :)
Agnes

6. Data: 2005-12-20 14:26:14

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes <a...@b...pl> wrote:

> Ewentualnie cos ze schematow religijnych, ktore szybko moge
> wyhaftowac na prezent dla dziadkow :)
> Agnes

wysłałam, co miałam

M.K.

7. Data: 2005-12-20 21:03:41

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O tego chodzi?
http://glinki.com/?l=xodspj
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=110955
Wrzucilam Ci do swego albumu,tamten musialam zlikwidowac,mialam problemy
natury technicznej .
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata( Bialystok/Strasbourg)
********
http://glinki.com/?l=y0bqzi Damy 1
http://glinki.com/?l=owyczp Damy 2
http://glinki.com/?l=muw0xi Damy 3
http://glinki.com/?l=rfzanz Jan Pawel II
http://glinki.com/?l=xg7pg5 Szydelko/Druty
http://glinki.com/?l=npviyo Szydelko po polsku

8. Data: 2005-12-21 06:47:04

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisał(a):
> [...]
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=110955
> Wrzucilam Ci do swego albumu,tamten musialam zlikwidowac,mialam problemy

Pusiu wielkie dzieki :) Ten juz dziewczyny podeslaly :) Wlasnie
odebralam od Justyny ten jeszcze prostszy schemat. Biore sie do
wyszywania. Dziewczyny jestescie jak zasze nie zastapione !

Agnes

znaki zodiaku
Oh, gdyby nie Wy Wszystkie...
Nasze zodiaki