YR - karta, katalog?

1. Data: 2003-03-13 12:42:42

Temat: Re: YR - karta, katalog?
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote in message
news:b4ps6r$fl2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Wlasnie.
> Bo ja oprocz tego ze korzystam z karty, to jeszcze zamowilam teraz
pierwszy
> raz wysylkowo.

No wlasnie. Ja tez zamowilam wysylkowo (jakies dwa tygodnie temu wyslalam),
a teraz czekam, czekam, czekam, czekam, a to jak nie przychodzi, tak nie
przychodzi. Mam sie niepokoic czy to normalne, ze tyle sie czeka? Bylo
napisane od 4 do 15 dnie roboczych na czekanie. No wiec ten 14 dzien juz,
juz minie, a zamowienie nie przychodzi ;(

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-13 13:58:53

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> A czemu? (bardzo mądre pytanie;)

Bo nie naliczaja sobie 100% marzy (czy jak sie to nazywa - to co firma
dolicza do kosztow produkcji, zeby wyjsc na swoje)

A co Ci sie w glowke stalo, dziecino?:)

Kaska

1. Data: 2003-03-13 14:00:07

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisane od 4 do 15 dnie roboczych na czekanie. No wiec ten 14 dzien juz,
> juz minie, a zamowienie nie przychodzi ;(

Ja czekalam tydzien.
Na pewno przyjdzie, a jak nie to im zrobisz awanture:)))

Kaska

1. Data: 2003-03-13 14:21:12

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja czekalam tydzien.
> Na pewno przyjdzie, a jak nie to im zrobisz awanture:)))
Dzięki. :)
A tego to ja nie umiem...Niesmiala istota jestem....

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-13 16:42:33

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> I powiedzcie mi jak im sie to oplaca? Bo przeciez musi im sie oplacac! Te
> kosmetyki ktore u nich kosztuja np 100 zl musza byc warte duzo ponizej 50 zl
> skoro lekka raczka rozdaja po dwa...

Bo to psychologia jest (znaczy taka markietingowa ;-)
Gdyby nie bylo 2 w cenie jednego to kto by kupil nieznany kosmetyk za 50 zl?
Nastepna promocja jest na 3-4 pozycji, wiec chociaz jeden musisz wziac
za 100% ceny.
Za wydane 90 zl dostaniesz prezent, wiec naciagasz zamowienie do tej
90-tki, bo to fajnie dostawac prezenty.
A po 100 zl nie placisz za dostawe, no to nie wybierzesz sobie jeszcze
czegosos, bo po co dokarmiac Poczte Polska?

I tym sposobem zamiast jednego kosmetyku (ktorego naprawde
potrzebowalas), wydajesz niepostrzezenie ponad 100 zl i do tego masz
radoche na 3 tygodnie ;-))))

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-03-13 17:29:21

Temat: Odp: YR - karta, katalog?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nastepna promocja jest na 3-4 pozycji, wiec chociaz jeden musisz
wziac
> za 100% ceny.

A czy właśnie trzeba wypełnić wszystkie 5 pozycji? Czy nie mogę zamówić
np.. tylko 2 kosmetyki, czyli wypełnić tylko 2 pozycje? Czy w ofercie
wysyłkowej trzeba koniecznie zamówić tyle kosmetyków, ile jest linijek
do wpisywania nazw produktów.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-13 17:32:47

Temat: Re: Odp: YR - karta, katalog?
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka wrote:

> [...]
> np.. tylko 2 kosmetyki, czyli wypełnić tylko 2 pozycje? Czy w ofercie
> wysyłkowej trzeba koniecznie zamówić tyle kosmetyków, ile jest linijek
Nie, oczywiscie, ze nie! Skad ten pomysl?!
Wypelniasz tyle ile chcesz, tylko ze musza byc wypelnione linijki jedna
pod druga, tzn. nie moze zostac 'dziura' w tej linijce, ktora jest bez
promocji.

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-03-13 17:42:58

Temat: Odp: Odp: YR - karta, katalog?
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jedna
> pod druga, tzn. nie moze zostac 'dziura' w tej linijce, ktora jest

dzięki bardzo za szybką odpowiedź. Też tak myślałam, ale potem już
zwątpiłam.

Pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-13 18:25:13

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tylko, że ja nie mam co oddać, bo nie mam ulotki:-(((
> Dostałam tylko katalog i kupon...
> A tak przy okazji, ciekawe czemu oni nie zawsze każdemu dają to samo.
> Ostatnio zrobiłam raczej większe zakupy i dostałam ten kupon na -5
> złote. A czasami nic nie dostaję, a wiem od innych osób, że coś w tym
> czasie dają...
Wydaje mi sie ze to roznie jest. Ja tez dostalam kupon na -5 zl i katalog.
Moze to tez zalezne od daty. U nich szybko wszystko sie zmienia , wrecz z
tygodnia na tydzien. Wiec ty moglas wczesniej byc w sklepie i zalapac sie na
jedna a nie dwie promocje- czesto tak mi sie zdarzalo.
Ogolnie YR kupowanie w sklepie i wysylkowe sa rozdzielone.
Ja ostatnio postanowilam korzystac i z tego i z tego i oczywiscie wylacznie
z promocji.
I tak bedac w sklepie wynioslam 6 kosmetykow za ktore zaplacilam ok 60 zl.
Teraz zamowie 11 rzeczy (nie krzyczcie.. nie wszystkie dla mnie) za co
zaplace 110 zl.
W tym wypadku YR jest bardzo tania firma:-)
A to wszystko dzieki tym wlasnie promocjom hehehe ktorym ja nota bene oprzec
sie nie umiem:-)

Kropelka

1. Data: 2003-03-13 18:30:57

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to wszystko dzieki tym wlasnie promocjom hehehe ktorym ja nota bene
oprzec
> sie nie umiem:-)

Ja też się nie umiem oprzeć tym promocjom, ale staram się;-))
A tak przy okazji, to czy Któraś z Was stałych klientek otrzymała już
kupon pocztą. Bo ten poprzedni był do 8 marca. Myślałam, że coś wymyślą
na Dzień Kobiet i przyślą kupon z kolejną fajową promocją-)) I już się
doczekać nie mogę...:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

Dla Krystynek i Bożenek najlepsze życzenia!!!!!
Obiecanki cacanki
Maseczka DC
"masakra" Bielendy;)
platynka