Z cyklu "Moj pierwszy remont' ;)

1. Data: 2006-11-08 09:25:31

Temat: Z cyklu "Moj pierwszy remont' ;)
Od: "ilka" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

za jakies 3 tygodnie zamierzam zrobic totalny remont lazienki, czyli chce
wymienic wszystko: kibelek, zlew i wanne zmienic na kabine, dac glazure i
terakote i jakies fajne lustro i oswietlenie. Lazienka ma ok 3,3m2.
Czy ktos moglby udzielic mi informacji jak przygotowac sie do takiego remontu
tzn, chodzi mi o wiedze jaka powinnam posiadac o remoncie lazienki, moze ktos
juz jest 'po" i moze udzielic mi kilku cennych wskazowek,oraz powiedziec mniej
wiecej jakie u niego byl koszta...
Lub moze jakis link do stronki gdzie znajde informacje na temat totalnego
remontu lazienki.

Bede bardzo wdzieczna

pozdrawiam :)

2. Data: 2006-11-08 09:54:20

Temat: Re: Z cyklu "Moj pierwszy remont' ;)
Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ilka" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
> Lub moze jakis link do stronki gdzie znajde informacje na temat totalnego
> remontu lazienki.

Ika, mogę tylko się pomodlić za ciebie w przypadku kafelków, jeśli nie
masz o tym pojęcia. Ale jeśli dalej atakujesz je, to mi zawsze pomagają
w różnych sprawach sprzedawcy z Castoramy w Warszawie - są naprawdę
fachowi. Może poszukaj jakiegoś marketu budowlanego w okolicy? Ale
z kafelkami i terakotą to nawet nie chcę myśleć jaki będziesz miała horror,
o ile ci się w ogóle uda coś z tego zrobić (czego ci z całego serca życzę!).

Pozdr.
R.

3. Data: 2006-11-08 10:03:37

Od: "ilka" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynajmuje pana 'zlota raczke" ale wolalabym wiedziec co niego o remontach,zeby
wiedziec ze on robi wszystko tak jak trzeba... bo ekipy sa rozne i nie
chcialabym miec potem 'usterek".. chcialabym mu mowic co i jak ma zrobic, zeby
nie robil po swojemu a potem mogloby sie okazac ze zrobil cos zle...

4. Data: 2006-11-08 11:42:39

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rysiek G." <r...@o...pl> napisał

> fachowi. Może poszukaj jakiegoś marketu budowlanego w okolicy?

Kafelki proponowałbym kupowac w wyspecjalizowanym punkcie, a nie marketowym
molochu.

Protz

5. Data: 2006-11-08 11:46:41

Od: "Rysiek G." <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> Kafelki proponowałbym kupowac w wyspecjalizowanym punkcie, a nie marketowym
molochu.

Ja kupiłem Opoczno z najnowszego katalogu w cenie bijącej na głowę każdy z
wyspecjalizowanych
punktów, który odwiedziłem.

Pozdr.
R.

6. Data: 2006-11-08 11:53:09

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rysiek G." <r...@o...pl> napisał

> Ja kupiłem Opoczno z najnowszego katalogu w cenie bijącej na głowę każdy z
> wyspecjalizowanych
> punktów, który odwiedziłem.

Dla mnie nie tylko cena jest istotna.

Protz

7. Data: 2006-11-08 11:55:46

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ilka napisał(a):
> [...]
> wiecej jakie u niego byl koszta...
> Lub moze jakis link do stronki gdzie znajde informacje na temat totalnego

Pomocny SPAM"

Wybierz, co chciałabyś kupić i porównaj ceny z www.eplytki.pl

Pozdrawiam:
Marek

8. Data: 2006-11-08 12:04:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Protz napisał(a):

> Dla mnie nie tylko cena jest istotna.

Co w takim razie sugerujesz? Że płytki tego samego producenta w
zależności od miejsca sprzedaży zmieniają swą jakość? Masz na to jakieś
dowody albo przynajmniej przekonujące argumenty? Czy po prostu sam
przepłaciłeś?

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2006-11-08 12:05:42

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie nie tylko cena jest istotna.

to czym sie jeszcze roznia?
milsza obsluga w "wyspecjalizowanym" sklepie??

--
pzdr
piotrek

10. Data: 2006-11-08 12:11:11

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Co w takim razie sugerujesz? Że płytki tego samego producenta w zależności
> od miejsca sprzedaży zmieniają swą jakość? Masz na to jakieś dowody albo
> przynajmniej przekonujące argumenty? Czy po prostu sam przepłaciłeś?

wiesz jak to jest, mnie znajomy tez chcial naciagnac przed wykanczaniem
mieszkania na zakupy w sklepie w ktorym pracowal. mowiac jaki to niby syf
sprzedaja i ze w hipermarkecie 1 gatunek to tak naprawde 2 gatunek i inne
bajki.
dowodow brak, tylko ze niby ktos kto z nim pracowal widzial cos tam itd
itp:)

az kiedys zapytalem go o wanne akrylowa narozna, za ile moze mi sprzedac.
no coz, cena byla zaporowa w porownaniiu do tej samej wanny w leroy:)
akurat jak kupowalem w leroy to nie mieli interesujacej mnie wanny chyba ze
z wystawy(proponowali ogladniecie jej i znizke przy zakupie, albo odbior
jutro z nowej dostawy). wybralem to drugie.
na drugi dzien wyjechala nowa wanna, zapakowana na palecie w eleganckim
opakowaniu producenta, kat. 1 i wogole:)
a cena??
jakies 350 zł taniej niz znajomy moglby ja miec z hurtowni:))

--
pzdr
piotrek

gaz->podgrzewacz przepływowy czy pojemnościowy,ekonomia.
ARISTON FT 95V C.1 AN i PH 640 MST U AN (R)
Korek automatyczny?
Problem?? pytanie. pompka do CO na powrocie??
Docieplanie budynkow - fundusze unijne