Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".

31. Data: 2020-06-13 13:36:36

Temat: Re: Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

alleluja i do przodu
---
Idzieszw DOBROm strone!
Bog Ciem KOcha! ;)

32. Data: 2020-06-13 14:30:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/06/2020 o 12:36, m...@g...com pisze:

> alleluja i do przodu
> ---
> Idzieszw DOBROm strone!
> Bog Ciem KOcha! ;)

znowu sam ze soba gadasz, to dobry znak, boski

--
gazebo

33. Data: 2020-06-13 16:48:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2020 o 12:52, m...@g...com pisze:

> A dla dobra normalnych ludzi trzeba pilnie odradykalizować takich jak ty.
> ---
> Bog Cie KOcha! :)

Wy religianci nie potraficie powstrzymać się od kłamstwa :)

> To odradykalizowuje i uzdrawia ;P

Tylko w twoim świecie. W tym prawdziwym radykalizuje religiantów.
Ci przestępcy potrafią palić ludzi na stosach, a nawet w nocy krzyże na
ścianach wieszać.
Możesz o tym poczytać w książkach (również historycznych) i gazetach,
zobaczyć na własne oczy w codziennych wiadomościach, a nawet obejrzeć w
filmach, również dokumentalnych. Do wyboru do koloru. Zbrodnie
religiantów mają długą tradycję, więc jest z czego czerpać.

https://www.filmweb.pl/film/Imi%C4%99+r%C3%B3%C5%BCy
-1986-1319

https://www.filmweb.pl/serial/Opowie%C5%9B%C4%87+pod
r%C4%99cznej-2017-771634
Jako ciekawostkę powiem ci, że główną rolę w tym filmie gra sekciara
scientolożka. Normalni ludzie zastanawiają się jak ona to godzi w swojej
pustej głowie, ale ona nie chce powiedzieć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2020-06-13 17:14:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2020 o 13:00, XL pisze:

> Odkąd czerwoni są ,,normalni"?

Od zawsze byli. Tak jak normalni są czarni i biali. I żółci.
I masz nieaktualne dane.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rasa_cz%C5%82owieka

Klasyfikacje gatunku ludzkiego obejmowały podział na grupy różnie
nazywane przez twórców podziału. W czasach przed Linneuszem Immanuel
Kant podzielił gatunek ludzki na cztery odmiany w zależności od
zamieszkiwanego klimatu[11]:

klimat zimny - Indianie, Eskimosi, Mongołowie - odmiana czerwona,
klimat gorący i suchy - Hindusi, Arabowie - odmiana żółta,
klimat wilgotny - Europejczycy - odmiana biała,
klimat ciepły i wilgotny - Murzyni - odmiana czarna.

To bardzo stara i nieaktualna klasyfikacja.
Tak, wiem, z edukacją masz poważny problem, ale przecież masz komputer i
internet, więc czemu najpierw nie sprawdziłaś, czy znowu głupot nie piszesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2020-06-13 17:53:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

filmach, również dokumentalnych. Do wyboru do koloru. Zbrodnie
religiantów mają długą tradycję, więc jest z czego czerpać.
Ale i tak...
Bog Ciem KOcha! ;)

36. Data: 2020-06-13 18:02:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

znowu sam ze soba gadasz, to dobry znak, boski
---
Dobrzesz dobrzesz
Bog Ciem Takiego Kocha! ;)

37. Data: 2020-06-13 22:04:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/06/2020 o 17:02, m...@g...com pisze:
> znowu sam ze soba gadasz, to dobry znak, boski
> ---
> Dobrzesz dobrzesz
> Bog Ciem Takiego Kocha! ;)

nie ma czegos takiego, My jestesmy

--
gazebo

38. Data: 2020-06-14 00:59:05

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-13 10:30, Kviat wrote:

> A dla dobra normalnych ludzi trzeba pilnie odradykalizować takich jak ty.

//czyzbys nie rozumial swojej roli...?

39. Data: 2020-06-14 10:12:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

40. Data: 2020-06-14 12:29:31

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2020 o 03:57, Izaura pisze:

> //to nie on kreci... to nim kreca...
>
> Pokazywal to na swoich muralach niejaki: Diego María de la Concepción
> Juan Nepomuceno Estanislao de la Rivera y Barrientos Acosta y Rodríguez.
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Diego_Rivera#Murals

Wątpię - to działające na zimno wyrachowane sq*yny. Nie mam pojęcia kto
poza nimi samymi, tymi choćby na naszym podwórku miałby kręcić.

gornicy
Czarny bandytyzm...
Co oznaczają wypadające włosy we śnie?
Co oznaczają sny o wypadających zębach?