Z czym stifado?

1. Data: 2003-11-21 14:48:06

Temat: Z czym stifado?
Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś robię stifado, z czym najlepiej podawać ? Ryż? Ziemniaki?

pozdr
Kasia

1. Data: 2003-11-21 19:48:09

Temat: Re: Z czym stifado?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ryz z ajwarem, zaziki i salatka z bialej kapusty (przepis niedawno
podawalam)
Monika

1. Data: 2003-11-21 19:48:09

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-21 20:00:03

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziś robię stifado, z czym najlepiej podawać ? Ryż? Ziemniaki?

Podaj je po prostu samo... albo z sałatą zieloną lub sałatką grecką.
Ryż może wchodzić w grę, ale ziemniaki jakoś mi nie pasują...
Najczęstsze wersja jaką jadłam w Grecji to stifado podawane samo.
Pzdr,
Lady Huncwot

1. Data: 2003-11-21 20:00:03

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-24 09:22:44

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Corrina" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dziś robię stifado, z czym najlepiej podawać ? Ryż? Ziemniaki?

Witam

W końcu zrobiłam z chlebkiem (pyszny, świerzutki) , bo ilość stifado była
imponująca ;) Ogólnie muszę nieskromnie przyznać, że było boskie, przepis
podobno kiedyś już był na grupie (od teściowej Ewy z Salonik), więc nie
podaję.
Powiem tylko tyle, że ogólnie mam uraz do gulaszów wszelkiego rodzaju. Tym
razem musiałam mojej podświadomości wmawiać przez cały proces "tworzenia",
że to wspaniałe greckie danie nie ma wcale postaci gulaszu i że z pewnością
będzie boskie, no i podświadomość chyba zadziałała :)) Teraz myślę, że
uwielbiam gul.....
tfu !! STIFADO :))))

pozdrawiam
Kasia