Z kuchni :-)

121. Data: 2009-03-06 16:07:12

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 00:12:18 +0100, Aicha napisał(a):

> Juz sobie stworzyłaś alternatywny wszechświat, w którym zakłamana
> Aicha błogosławi dziecku pod krzyżem i po nocy poślubnej (obowiązkowo
> pokościelnej) sprawdzi prześcieradło? Może pofolguj sobie i
> opowiadanko jakieś napisz albo inny utfur prozom czy tam poezyjom,
> skoro tak Cię cudza niezależność poglądów mierzi? (ciach krowie bzdety o krowie)

Co byś teraz nie powiedziała - Twoja odruchowa mimikra i tak spowoduje, że
będziesz miała kiedyś ten swój krzyż...

122. Data: 2009-03-06 16:10:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 00:14:50 +0100, michał napisał(a):

> "Bo to zła kobieta była..." ;DDD
> "Seksapil! To nasza broń kobieca... "
> Wcale nie spadasz coraz niżej, nie możesz się odbić od dna.

Kwestia względna - podglądasz mnie od dołu.

123. Data: 2009-03-06 16:25:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Mar 2009 21:02:15 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Szanowny Panie Glob.
> Nie kto inny, jak Ty, podsuwa swoje wnetrze do szarpania krukom,
> wronom i trollom.

Wnetrze pełne robali, chore.

124. Data: 2009-03-06 16:34:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy? - zawsze jestem uśmiechnięta, uczesana i umalowana.
> czasem poważna czy smutna - wygląd jednak zawsze bez zarzutu.

Jak Aleksis czy inna Krystel, kiedy śpisz też, pani "zawsze"? :DDD

> Złości zero. Na twarzy.

Ale w sercu... źródełko jadu pierwszej świeżości :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

125. Data: 2009-03-06 16:37:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Nie - automatyczna odpowiedź z kompa.

Wsadź sobie w sygnaturkę. Nie będziesz musiała nic pisać i Twoja
wydajność tfurcza wzrośnie stukrotnie :>

--
Pozdrawiam - Aicha

126. Data: 2009-03-06 16:38:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 03:01:44 -0800 (PST), glob napisał(a):

> glob napisał(a):
> A niedorozwój katolicki jest wiadomy i znany wszędzie.
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,63498
97,Aborcja_dziewieciolatki_w_Brazylii.html

Uważaj, kopiuję twoje antykatolickie i antypolskie teksty.
mam już komplet na płycie. To kiedy spotkanie w sądzie? Mój adwokat już
rączki zaciera.

127. Data: 2009-03-06 16:40:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
Nie projektuj na mnie swojej chlewnej zafajdanej duszy,bo hanki posta
nie widze,ale ty jak ktoś ci się sprzeciwia, to błędy sprawdzasz,więc
to ta w szkole co kołnierzyki młodzieży sprawdzała,bo do powiedzenia
niewiele miała,pustaku.

128. Data: 2009-03-06 16:40:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Czym? Że nie pozwalam się obrażać po raz czwarty???
> Wiele osób, które próbowały jeździć po mnie jak po dzikiej
> kobyle, tak już się zdziwiło

Niektóre nawet kilka razy. O losie słodki! :DDD

> Sfotografowałam wtedy tylko numer rej. samochodu, bo nie
> mam pamięci do tego typu łańcuchów znakowych.

Paranoja to cięzka choroba, ale uleczalna, wiesz?

--
Pozdrawiam - Aicha

129. Data: 2009-03-06 16:44:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 17:34:35 +0100, Aicha napisał(a):

> Jak Aleksis czy inna Krystel, kiedy śpisz też, pani "zawsze"? :DDD

> Ale w sercu... źródełko jadu pierwszej świeżości :)))

Nie indukuj.

130. Data: 2009-03-06 16:52:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
Takim jak ty z dołów, wolność jest potrzebna jedynie do
bezkarności ,więc tej bezkarności trzeba was pozbawić.Niesamowite,ale
twój Adwokat też nie zna literatury polskiej,filozofii.itd.Trzeba
będzie ich odkopać aby ukarać,no i moje stanowisko do kościoła ,iż
jest systemem ucisku wyjdzie na jaw szybciej niż myślałem,ale całe
szczęście ,za wolność słowa Sąd jeszcze nie każe,tak jakby chciał w
polsce wprowadzić kościółek.

Staję się nudna...
CDN...
co mi jest?