Z kuchni :-)

501. Data: 2009-03-09 16:52:40

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Pilniczkiem do paznokci. Szlifierką. Do wyboru, co kto lubi.

Piłą łańcuchową (nie mechaniczną, jak tłumaczą profani:D).

--
Pozdrawiam - Aicha

502. Data: 2009-03-09 16:54:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> No własnie: to ile wnosi w pasztet jeden chomik netto (tj. bez kości i
> skórki)?
> ;-P

Posmak luksusu.

Qra, boszzzz.... wszystko wykładać trzeba

503. Data: 2009-03-09 16:55:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> Ikselka <i...@g...pl>
> jvnbi48ee0zc$....@4...net

> oczywista oczywistość
>
> nie sądzę, żeby ktokolwiek stąd nosił je do sandauerków - no może poza
> duchem, panslavistą, michałem i jadrysem ;)

Ja.

Qra

504. Data: 2009-03-09 16:58:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Zauożę się, ze sporo osób-ek tutaj nosi skarpetki także do szpilek i
> dlatego nie zauważa kolizji skarpetek z sandaukami ;-PPPPPPP

"no może poza duchem, panslavistą, michałem i jadrysem ;)"

Qra, cytata

505. Data: 2009-03-09 16:59:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie cbnet <c...@n...pl> tak oto plecie:

> Jak dla mnie sandały + mężczyzna to lekka wiocha.

Prawdziwy maczo powinien na bosaka. Z nożem w zębach i mordem w oczach. Ale
to detale.

Qra

506. Data: 2009-03-09 17:03:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 17:52:20 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie. Tylko o szpilkach. Najlepiej z puszkiem.
>
> Qra

Tylko szpilki są seksowne. Ale do nich - broń Boże goła stopa! Pończochy!
Mogą być samonośne. O puszku nie wspominałam - myślę, że to nietrafiony
pomysł.

507. Data: 2009-03-09 17:03:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 17:54:26 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Posmak luksusu.
>
> Qra, boszzzz.... wszystko wykładać trzeba

Wolę przepiórki.

508. Data: 2009-03-09 17:03:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 17:55:54 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> Ja.
>
> Qra

Kobiety mogą. Byle nie do szpilek.

509. Data: 2009-03-09 17:05:51

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Jak dla mnie sandały + mężczyzna to lekka wiocha.
> Uznaję co najwyżej buty z dziurami, ostatecznie z paskami na pięty.
> Takie prawie-sandały z krytymi noskami.

No i sam widzisz, jak daleko Ci do Jezusa. ;-P

Ewa

510. Data: 2009-03-09 17:13:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2009 21:56:58 +0100, Paulinka napisał(a):

> Tobie się wszystko z dupą musi kojarzyć?

Właśnie też sobie tak pomyślałam...

Staję się nudna...
CDN...
co mi jest?