Z kuchni :-)

521. Data: 2009-03-09 17:56:47

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 18:33:18 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

jpg

> Tak. Wzór niedościgniony niepracującej żony.
>
> Qra

Ona nie gotuje. Po pierwsze. A i reszta daleka ode MNIE :-)

522. Data: 2009-03-09 17:56:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie cbnet <c...@n...pl> tak oto plecie:

> Prawdziwy maczo powinien na bosaka. Z nożem w zębach i mordem w oczach.
Ale
> to detale.
>
> Qra

Sztafaż dla plebsu.

523. Data: 2009-03-09 17:58:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 18:38:04 +0100, Aicha napisał(a):

> Nie można jednocześnie rozumieć i nie rozumieć :> A sama piszesz, że
> nie pojęłam. Mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem? Znudziło mi
> się.

Mimikra nie każe niczego udowadniać, wręcz przeciwnie - każe się
podporządkowywać i upodabniać.

524. Data: 2009-03-09 18:07:48

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie:
> http://www.filmweb.pl/Sensacja+Wenecji+opowie+o+rasi
zmie+w+XIX+wieku,News,id=43896

Rozumiem, że masz swój fartuszek w d..ie.

Ewa

525. Data: 2009-03-09 18:10:54

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Jesteś następną do posądzeń? Współczuję :/

Nie przejmuję się, za mało mają na mnie haków, tylko jeden fartuszek. ;-P

Ewa

526. Data: 2009-03-09 18:14:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Ale

> Sztafaż dla plebsu.

Sandały znaczy trzeba mieć, powiadasz...

Qra

527. Data: 2009-03-09 18:18:39

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie przejmuję się, za mało mają na mnie haków,

nie pocisz się na pępku!?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

528. Data: 2009-03-09 18:24:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 18:56:47 +0100, Ikselka napisał(a):

jpg

> Ona nie gotuje. Po pierwsze. A i reszta daleka ode MNIE :-)

O, przepraszam: figurę ma równie świetną :-)

529. Data: 2009-03-09 18:25:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 18:56:57 +0100, Panslavista napisał(a):

> Ale

> Sztafaż dla plebsu.

Ależ one mają pojęcie o macho - rodem z kubańskich/meksykańskich filmów...

530. Data: 2009-03-09 18:32:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Mar 2009 19:07:48 +0100, medea napisał(a):

zmie+w+XIX+wieku,News,id=43896

> Rozumiem, że masz swój fartuszek w d..ie.

Rozum(uj)esz, jak zawsze, po swojemu :-)

Staję się nudna...
CDN...
co mi jest?
Uwaga na donosicieli!!!!!