ZAPRASZAMY NA PROCES INKWIZYCYJNY

1. Data: 2002-01-07 13:51:35

Temat: ZAPRASZAMY NA PROCES INKWIZYCYJNY
Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

INKWIZYCYJNEGO PROCESU CIAG DALSZY

Szanowni Panstwo!
Jesli nie wierzycie, ze w katolickiej Polsce nadal dziala SREDNIOWIECZNA
INKWIZYCJA, to zapraszamy do Czestochowy, dnia 8. 01. 2002, na godzine 10.30 do
Sadu Rejonowego ul. Dabrowskiego 23, gdzie toczy sie skandaliczna, oszczercza i
bandycka sprawa, obliczona na totalne wyniszczenie Duchowego Przywódcy
mniejszosci wyznaniowej - Bractwa Zakonnego Himawanti - Swietego Ojca Siwaitów -
Lalit Mohan G.K. - Ryszarda Matuszewskiego. Szatanski proces wytoczony przez
równie szatanskich przywódców katolickiego kosciola - przeora 'Jasnej' Góry -
Izydora Matuszewskiego i samego Józefa Glempa - glowy polskich katolików,
zaowocowal juz uwiezieniem Ryszarda Matuszewskiego na okres dwóch i pól lat. W
tym czasie Ryszard Matuszewski, którego wiara jest inna niz Glempopodobnych byl
torturowany, bity i niszczony na wszelkie mozliwe sposoby przez prokuratorów
czestochowskich i innych inkwizytorów i aktywistów toksycznej i niebezpiecznej
katolickiej sekty! W szpitalu psychiatrycznym, do którego ze wzgledu na swoje
hinduistyczne wyznanie zostal zamkniety, katoliccy fanatycy jedynej slusznej
racji faszerowali go wyniszczajacymi mózg i cialo srodkami psychotropowymi.
Wypuszczono go na wolnosc 15 czerwca 2001 po interwencji samego prezydenta.

Jednak to nie koniec tego sfingowanego i oplacanego przez katolickich bandytów
procesu! Inkwizytorzy, w których kieszeni siedzi caly czestochowski 'organ'
sprawiedliwosci dalej scigaja innowierce, chcac go tym razem wsadzic dozywotnio
do psychiatryka!!! Nie inaczej postepowala sredniowieczna katolicka inkwizycja -
sfingowane procesy i zabójstwa innowierców, nie zgadzajacych sie z Jedynym
Slusznym Kosciolem! Widac metody troche sie zmienily - zamiast palic -
wstrzykuje sie trucizne!!!

Badzcie panstwo z nami, bo nie damy wsadzic naszego niewinnego i madrego
Przyjaciela i Nauczyciela znowu do psychuszki, w której katolicy niszcza
konkurencje religijna i zrobimy wszystko, co bedzie konieczne, aby ich
powstrzymac!!!!

Serdecznie zapraszamy w imieniu Bractwa Zakonnego Himawanti,

Andrzej Cwieka Tel. 0503 958187

Hanna Szpilewska Tel. 0601 916579

1. Data: 2002-01-07 14:20:25

Temat: Re: ZAPRASZAMY NA PROCES INKWIZYCYJNY
Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ich
> powstrzymac!!!!
>
> Serdecznie zapraszamy w imieniu Bractwa Zakonnego Himawanti,

Piszę nie po to żeby bronić "glempopodobnych" - oszołomstwo w naszym
kraju bywa straszne i w różnych kręgach, ale ciekawi mnie kto imiennie
oddał sprawę do sądu, jak brzmi akt oskarżenia i na koniec - jakie są
zasady tej wiary i sposób działania jej wyznawców.
Eva

1. Data: 2002-01-07 14:50:46

Od: "trener" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

no cóż
różne są objawy popierdolenia
ten jest jednym z ciekawszych jaki widziałem ostatnio
ale nie ma się co dziwić - wszak w każdym społeczeństwie jest margines
należący do kretynów
zgodnie z krzywa gauusa zresztą

--
Zabity deskami: Killed as a result of being beaten up with planks.

1. Data: 2002-01-07 17:26:01

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> oddał sprawę do sądu, jak brzmi akt oskarżenia i na koniec - jakie są
> zasady tej wiary i sposób działania jej wyznawców.

Mnie by wystarczył sam artykuł kodeksu karnego. A autorzy spamu też się na
leczenie psychiatryczne kwalifikują.
Dorrit

1. Data: 2002-01-07 19:28:56

Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik trener <t...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1ccq1$u41$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> ten jest jednym z ciekawszych jaki widziałem ostatnio
> ale nie ma się co dziwić - wszak w każdym społeczeństwie jest margines

powiadaja ze w kazdej bajce jest ziarno prawdy...

schari - swiadomy ateista(u ktorego instytucja Kosciola Kat. budzi
zdecydowana odraze)

1. Data: 2002-01-07 19:52:34

Od: "Soul Hunter" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> Mnie by wystarczył sam artykuł kodeksu karnego. A autorzy spamu też się na
> leczenie psychiatryczne kwalifikują.
> Dorrit

Hmm na sieci znalazem cosik takiego ?
www.himavanti.prv.pl
http://www.klerokratia.pl/mohan.htm

1. Data: 2002-01-07 20:17:56

Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a moze to PROWOKACJA ?.....
oczywiscie nie w sensie prawnym lecz potocznym;)
jak zareaguje grupa psychologia......

--
Pozdrawiam :)
Aedrin

....zycie to ciagla walka aby stac sie lepszym.....

1. Data: 2002-01-07 21:51:12

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Soul Hunter" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> http://www.klerokratia.pl/mohan.htm

i wszystkie te egzorcyzmy, 4 areszty i zaklad psychiatryczny za ladunek
wybuchowy w lodowce?
kto posiada lad. wybuchowy bez zezwolenia podlega karze do lat 4
i po co to cale ajwaj. wlasnie jak to sie pisze 'aj-waj'? 'ai - wai'?

1. Data: 2002-01-07 21:54:20

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trener" <t...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ten jest jednym z ciekawszych jaki widziałem ostatnio
> ale nie ma się co dziwić - wszak w każdym społeczeństwie jest margines

a ty do ktorej czesci tej krzywej sie zaliczasz?:>>>

--
Caluski
m...@w...pl

### ### ### ### # # ### ###
# # # # # # ## # ## # # #
### # ## ## ## # # # # # # # # ###
# # # # # # # ## # # # # # #
### ### ### ### # ### # # ## ### ###

1. Data: 2002-01-07 23:47:07

Od: "Soul Hunter" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości

> [...]
> kto posiada lad. wybuchowy bez zezwolenia podlega karze do lat 4
> i po co to cale ajwaj. wlasnie jak to sie pisze 'aj-waj'? 'ai - wai'?

A kolega doczytal Jjaki to byl GRANAT ?
Jak nie to informuje ze taki do jedzenia.

SH

klotnie - przemoc (dlugie)
Telepraca a aspekt psychologiczny...
Czy solarium moze zastąpić foroterapię?