ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe

1. Data: 2010-11-17 09:51:07

Temat: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
Od: "gucio" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem w promocji (jako nagrodę) czajnik bezprzewodowy Zelmera. Po
zagotowaniu wody odczuwalny jest posmak plastiku, jakby rozpuszczonego. Nie
ma mowy o wypiciu z niego herbaty czy też kawy. Przez pomyłkę napisałem o
tym zamiast do Zalmera to do Zeptera. I w tym wszystkim najśmieszniejsza a
wręcz niesamowita i niewiarygodna była odpowiedż Głównego Specjalisty z
firmy ZEPTER (nazwałbym to samoistny strzał w kolano). O to odpowiedź:

Szanowny Panie,
Dziękujemy za przesłaną korespondencję.
Uprzejmie informujemy, że wyczuwanie plastiku po zagotowaniu wody w czajniku
Zepter jest zjawiskiem naturalnym, nie wpływającym na wadliwość produktu.
Jednocześnie informujemy, że zgłoszenie reklamacji produktu w ramach
gwarancji jest możliwe tylko i wyłącznie po przedłożeniu dowodu zakupu oraz
Karty Gwarancyjnej wyrobu.
Z poważaniem
...........(imię i nazwisko)............
Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta

ZEPTER INTERNATIONAL POLAND Sp. z.o.o
ul. Domaniewska 37
02-672 Warszawa
Phone +48 22 565 80 00
Fax +48 22 565 81 00
z...@z...com.pl
www.zepter.pl

2. Data: 2010-11-17 10:29:38

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lis, 10:51, "gucio" <d...@o...pl> wrote:

> tym zamiast do Zalmera to do Zeptera. I w tym wszystkim najśmieszniejsza a
> wręcz niesamowita i niewiarygodna była odpowiedż Głównego Specjalisty z
> firmy ZEPTER (nazwałbym to samoistny strzał w kolano). O to odpowiedź:

Oj po prostru dostałeś SOSa, czyli Standardową Odpowiedź Spławiającą,
on aby miała dokładnie taki sam sens, a i formę pewnie zbliżoną u
dowolnego dystrybutora czajników, jeśli nawet złożysz reklamację u
Zelmera, nie spodziewaj się innej.

J.

3. Data: 2010-11-17 10:47:32

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gucio" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dostałem w promocji (jako nagrodę) czajnik bezprzewodowy Zelmera. Po
> zagotowaniu wody odczuwalny jest posmak plastiku, jakby rozpuszczonego.
> Nie ma mowy o wypiciu z niego herbaty czy też kawy.

To normalne w obecnie produkowanych czajnikach z ChRL. ale w każdej
przyzwoitej instrukcji jest opisane jak przygotować czajnik do użyku i
zakładam że to zrobiłeś:

zagotować wodę i wylać
zagotować wodę z łyżeczką sody oczyszczonej i wylać
zagotować wodę z octem i wylać
Dwukrotnie zagotować wodę i wylać

Te operacje mają na celu eliminację plastikowych zapachów. Po nich zapach
jest znaaaacznie słabszy i po kilku kolejnych gotowaniach ustępuje
całkowicie. Jeżeli nie, można oczywiście operacje z sodą i octem powtórzyć -
to działa.
--
Jackare

4. Data: 2010-11-17 11:06:54

Od: "gucio" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...

[...]

nie nie. Zelmer odpowiedział profesjonalnie:

Dzień dobry

Jeżeli jest to jeden z czajników: 17 Z 010, 17 Z 011, 17 Z 012, 17 Z 018 lub
17 Z 024 - czajnik przysłać do nas z listem wyjaśniającym reklamację,
adresem, numerem telefonu, kopią zaświadczenia i oryginalną kartą
gwarancyjną. Jeżeli jest to inny typ - proszę udać się do serwisu ( wykaz na
stronie www.zelmer.pl ) - serwis ( jeżeli potwierdzi Pana spostrzeżenia)
wystawi oświadczenie o nienaprawialności czajnika. Wtedy proszę przysłać
czajnik do nas - z dokumentami jak wyżej.

Z poważaniem

5. Data: 2010-11-17 11:08:27

Od: "gucio" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest znaaaacznie słabszy i po kilku kolejnych gotowaniach ustępuje
> całkowicie. Jeżeli nie, można oczywiście operacje z sodą i octem

robiliśmy tak niejednokrotnie. Zapach nie ustaje :/

6. Data: 2010-11-17 15:59:36

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gucio wrote:
> Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> robiliśmy tak niejednokrotnie. Zapach nie ustaje :/

to należy zakupić ług sodowy i wypłukać usta... po tej operacji po powrocie
do domu ze szpitala nie będzie sie już odczuwało smaku plastiku (i żadnych
innych smaków)

7. Data: 2010-11-17 17:52:22

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Nov 2010 10:51:07 +0100, gucio napisał(a):

[ciach]

"W odpowiedzi na skargę/protest obywatela informujemy, że personel został
poinformowany i przeszkolony na okoliczność skargi/protestu[...]"

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

8. Data: 2010-11-17 19:54:28

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
znaaaacznie słabszy i
> po kilku kolejnych gotowaniach ustępuje całkowicie. Jeżeli nie, można oczywiście

No bez jaj!!! producent/ dystrybutor nie może tego zrobić???
A kto z was pamięta warunki gwarancji na fiata 125p w pewnym okresie jego sprzedaży?

M.w. chodziło o to,że jeżeli po zakupie nie dokona się konserwacji nadwozia, czytaj-
progów jakimś
tam bitexem, gwarancję na korozje ch. strzela.I producent umywa ręce.

Równie dobrze powinni sprzedawać granulat PP i ze 2 kg rudy żelaza,żebyś sobie sam
czajnik zrobił..

okleina - na brzegu drzwiczek czym przykleic
Renowacja dachu z laminatu
projekt domu z pietrem
Nawiewniki w oknach
Optymalne sterowanie podłogówką ?