okleina - na brzegu drzwiczek czym przykleic

1. Data: 2010-11-16 12:06:49

Temat: okleina - na brzegu drzwiczek czym przykleic
Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drzwiczki z płyty MDF szafki kuchennej pokryte są jakąś powłoką, okleiną.

I ta okleina odspoiła się na brzegu drzwiczek, na rancie. Okleina stanowi
całość, ale samo odspojenie widać, jest nieestetyczne i się powiększa.

Czym się takie rzeczy przykeja?
Kropelka pewnie nie, a jakie są trwałe kleje do tego? Lub czego innego
powinienem użyć?

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie

2. Data: 2010-11-16 13:17:54

Temat: Re: okleina - na brzegu drzwiczek czym przykleic
Od: "P" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Drzwiczki z płyty MDF szafki kuchennej pokryte są jakąś powłoką, okleiną.
>
> Czym się takie rzeczy przykeja?

U mnie pomógł Pattex super fix - nie jest to ideał wśród klei, ale
zadziałał.
Niezwykle ważne jest odtłuszczenie a potem docisk 8h
oczywiśćie w taki sposób aby nie uszkodzić (delikatnej przezcież) okleiny

3. Data: 2010-11-17 07:21:15

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja podklejałem Poxipolem przezroczystym dwuskładnikowym i trzyma ładnie już
ponad rok. Po posmarowaniu trzeba docisnąć i zmyć nadmiar kleju szmatką
namoczoną spirytusem i przykleić taśmą izolacyjną albo w jakiś inny sposob
docisnąc na godzinę.
Jacek

Renowacja dachu z laminatu
projekt domu z pietrem