ZIELEŃ TO ŻYCIE - WYSTAWA na SGGW w Warszawie

1. Data: 2001-08-31 09:30:45

Temat: ZIELEŃ TO ŻYCIE - WYSTAWA na SGGW w Warszawie
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

31 VIII-2 IX Warszawa, IX MIĘDZYNARODOWA WYSTAWA "ZIELEŃ TO ŻYCIE" - warto
zobaczyć.
Więcej na ten temat:
http://www.ogrodnik.pl/imprezy.asp#sierpienkrajowe
pozdr. Jerzy

2. Data: 2001-08-31 09:42:12

Temat: RE: ZIELEŃ TO ŻYCIE - WYSTAWA na SGGW w Warszawie
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

31 VIII-2 IX Warszawa, IX MIĘDZYNARODOWA WYSTAWA "ZIELEŃ TO ŻYCIE" - warto
zobaczyć.
pozdr. Jerzy

Dla nas jako grupy "pl.rec.ogrody" tylko pierwszy dzien-----dzien dla
profesjonalistow :-))
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

3. Data: 2001-08-31 10:22:29

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla nas jako grupy "pl.rec.ogrody" tylko pierwszy dzien-----dzien dla
> profesjonalistow :-))
:-)))
Nie wprowadzaj w błąd. Jesteś amatorem - profesjonalistą.
A [31/8] to dotyczy tych co się parają tym zawodowo.

Sądzę, że sporo osób może jeszcze zainteresować i to:
"Życie w zieleni - moda czy konieczność", w dniach 30-31.08.2001 r.
Konferencja skierowana jest do urzędników odpowiedzialnych za zieleń
miejską, inwestorów, wykonawców i projektantów.
pozdr. Jerzy
http://www.ogrodnik.pl/imprezy.asp#sierpienkrajowe

4. Data: 2001-08-31 15:27:29

Od: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:

> Dla nas jako grupy "pl.rec.ogrody" tylko pierwszy dzien-----dzien dla
> profesjonalistow :-))

Hihihih....profesjonalista.....hihih...chyba sobie w CV to wpisze "Szerokie
doswiadczenie w uprawie przedziorow. Najwieksze na tym polu osiagniecie -
wyhodowanie odmiany Psenidorus Sprytus odpornej na wszystkie srodki ochrony
roslin (oczekuje na Nobla w tej dziedzinie)". Albo ogloszenie do prasy:
"Chcesz pozbyc sie tesciowej - proponujemy nowa odmiane przedziora". :]

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2001-09-03 10:59:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@m...sggw.waw.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
ochrony
> roslin (oczekuje na Nobla w tej dziedzinie)".

No patrzcie, patrzcie! A odmiane maczlika odporna na Actellica chcesz?
(Nobel z gwarancja). Ale tylko pod warunkiem, ze zabierzesz WSZYSTKIE
muszki i WSZYSTKIE jajeczka!

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2001-09-12 14:17:57

Od: Gamon' <r...@m...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> No patrzcie, patrzcie! A odmiane maczlika odporna na Actellica chcesz?
> (Nobel z gwarancja). Ale tylko pod warunkiem, ze zabierzesz WSZYSTKIE
> muszki i WSZYSTKIE jajeczka!

A po co mi 2 Noble?
Nie kolekcjonuje ich :))))))))) (przynajmniej na razie - moze na starosc mi
odbije i postanowie kolekcjonowac).
Poki co staram sie nie zapominac slow pewnego madrego czlowieka: "Przyjac laur,
to zdradzic rozmiar swojej glowy" :] (nie trzeba chyba komentowac).

Pozdrawiam,
robal.

7. Data: 2001-09-12 16:43:02

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):

> "Przyjac laur, to zdradzic rozmiar swojej glowy" :] (nie trzeba chyba
> komentowac).

Trzeba!!! :-)))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2001-09-12 17:10:33

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba!!! :-)))))))))
Może lepiej nie, wiesz co się stało z mózgiem Einsteina? ;-)))
Pozdrawiam Jerzy

9. Data: 2001-09-12 19:35:01

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):

> chyba komentowac).
> Może lepiej nie, wiesz co się stało z mózgiem Einsteina? ;-)))

Gdzieś mi się pewnie obiło o uszy, a może oczy... :-)))))))))
Jednak tu nie było mowy o mózgach tylko o rozmiarze czerepów! I
komentarzy do tego jestem ciekaw. :-)
Berecik Robalka otoczony listkami bobkowymi mnie interesuje. :-)))))
Takie maciupkie to, czy na 4 kg ziemniaków???? :-)))
Gdyby była w Skierniewicach to bym wiedział i głupio bym nie pytał.
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2001-09-12 20:45:08

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Takie maciupkie to, czy na 4 kg ziemniaków???? :-)))
> Gdyby była w Skierniewicach to bym wiedział i głupio bym nie pytał.
Wstydź się, a nie wystarczy ci, to co pisze? Przeca widać, że "kształcona"
w naukach.
Wodogłowia z pewnością nie ma. ;-)))
Pozdrawiam Jerzy

Tuja do przesadzenia