ZUS gra z nami w kotka i myszkę

1. Data: 2007-03-04 10:28:05

Temat: ZUS gra z nami w kotka i myszkę
Od: BogusławaP <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
polecam do przeczytania:

http://biznes.interia.pl/news?inf=878368

Pozdrawiam
Bogusława

2. Data: 2007-03-19 17:32:05

Temat: Re: ZUS gra z nami w kotka i myszkę
Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po przeczytaniu artykułu, ale i nie tylko, można odnieść wrażenie, że to
gra nie tyle zusu, co całej machiny biurokratyczno- politycznej. Na tej
bandzie - niestety - nigdy nie można polegać.

pozdrawiam
robercikus

3. Data: 2007-03-19 20:26:25

Od: BogusławaP <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robercikus" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Po przeczytaniu artykułu, ale i nie tylko, można odnieść wrażenie, że to
> gra nie tyle zusu, co całej machiny biurokratyczno- politycznej. Na tej
> bandzie - niestety - nigdy nie można polegać.
----------------
Dokładnie tak jest, w moim przekonaniu jest to wina całego systemu
kapitalistycznego, poniewaz kolejne rządy wbrew zapewnieniom poprawy robią
to samo, czyli nie licza się z interesem ludzi, a partykularnymi interesami
poszczegolnych patrii. Według jednego z członków zarzadu ZUS p.Gwiadowskiego
wypowiadajacego sie publicznie, pieniadze na kontach emerytalnych sa
wirtualne, a ZUS za około 10 lat bedzie calkowitym bankrutem... Widocznie
tak mozna..., nie dotrzymywanie slowa... i oszukiwanie ludzi....

Pozdrawiam
Bogusława

Opłata od posiadania psa - co będzie po 1.01.2008r.
Poczytajcie sobie
Pozwólcie mi umrzeć - prosi niepełnosprawny
lobbing... ;)
[ogłoszenie] do sprzedania telefon dla osoby niewidomej