[ogłoszenie] do sprzedania telefon dla osoby niewidomej

1. Data: 2007-02-28 14:52:13

Temat: [ogłoszenie] do sprzedania telefon dla osoby niewidomej
Od: "delete" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,mam do sprzedania telefon komórkowy z udzwiękowieniem przystosowany
dla osob niewidomych. Telefon ma wgrany system syntezy mowy talks,co pozwala
na pelna obsluge telefonu przez osobe niewidzącą. Telefon jest używany,ale w
stanie bardzo dobrym dodaje do niego niestandardową kartę pamieci o
pojemnosci 2gb ktora pozwala na zapisanie wielu danych,np takich jak muzyka.
Model telefonu to nokia n70,posiada simlocka na sieć era,kontakt na maila.

2. Data: 2007-02-28 20:27:34

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "delete" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pamieci o pojemnosci 2gb ktora pozwala na zapisanie wielu danych,np takich
> jak muzyka. Model telefonu to nokia n70,posiada simlocka na sieć

za ile ?

3. Data: 2007-03-01 01:50:57

Od: "delete" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "Jacek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "delete" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> za ile ?

Wszelkie pytania prosze kierować na pryv

4. Data: 2007-03-01 06:04:47

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-03-2007 o 02:50:57 delete <d...@i...pl> napisał(a):

> Wszelkie pytania prosze kierowa? na pryv

No więc jeśli na "pryw" to po co piszesz o tym na "publ"?

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
http://www.pietrasiewicz.salon24.pl/
Wszyscy wyznawcy politycznej poprawności powinni w końcu przyjąć do
wiadomości, że mówienie obraża głuchoniemych, a pisanie obraża niewidomych.

5. Data: 2007-03-01 11:01:43

Od: "delete" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Check my website:
www.myspace.com/bluewings1983

> [...]
> Wszyscy wyznawcy politycznej poprawności powinni w końcu przyjąć do
> wiadomości, że mówienie obraża głuchoniemych, a pisanie obraża
o,z kim my tutaj do czynienia mamy,naprawde,wzruszyła mnie pana historia,i
zasypywanie grup dyskusyjnych byle tylko je zasypać,otoż mam akurat czas,i
wyjaśnię to w sposb trafiający być może do pana głowy,ogłoszenie zamieszcza
sie na grupie dyskusyjnej dla wszystkich,natomiast nie ma obowiązku by na
grupie udzielać takich informacji,tymbardziej,że w pierwszym poście wyraznie
jest to zaznaczone,by pisać tylko na pryw,a teraz proszę się tak nie
wysilać,bo i tak skończy się to tylko śmiesznością,no i trzeba obskoczyć
jeszcze inne grupy-rytuał codzienności.

6. Data: 2007-03-01 11:56:58

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wysilać,bo i tak skończy się to tylko śmiesznością,no i trzeba
> obskoczyć jeszcze inne grupy-rytuał codzienności.
Właśnie z kim mamy do czynienia? Tu się pisze o wszystkim, ale nie jest to
dobre miejsce do handlu.
Cytowany wyżej post to bełkot zapisany prawie polskimi słowami. Delete.

--
Zbig A Gintowt

7. Data: 2007-03-01 14:14:02

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-03-2007 o 12:01:43 delete <d...@i...pl> napisał(a):

> og?oszenie zamieszcza
> sie na grupie dyskusyjnej dla wszystkich,

Aha.

Czyli paskudny spamer.

Ogłoszenia, spamerze zamieszcza się na grupach, które mają w nazwie słowo
"ogłoszenia".

A tutaj się DYSKUTUJE, spamerze.

Nie doradzam kupowania od spamera - spamer to oszust, więc robienie z nim
interesów jest niedobrym pomysłem.

8. Data: 2007-03-01 14:26:45

Od: "Jarek.D." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogolnie patrzac
mi to nie przeszkadza ze ktos tam dal ogloszenie a tymbardziej
ze w/w ogloszenie moze komus pomoc w zakupie
w/w sprzetu/telefonu itd..
bo jako tako jest to ogloszenie kierowane do ON
nooo ale to jest moj punkt widzenia na te i inne ogloszenia
z kolei zle to swiadczy o kims kto wpada na grupe ni z tad ni z tamtad
i na dodatek nawet sie nie podpisuje

Pozdrawiam Jarek

9. Data: 2007-03-01 16:46:54

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-03-2007 o 15:26:45 Jarek.D. <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> nooo ale to jest moj punkt widzenia na te i inne ogloszenia
> z kolei zle to swiadczy o kims kto wpada na grupe ni z tad ni z tamtad

Telefon z Talksem niewidomy kupi w ramach programu Homer, kupi okazyjnie
od kogos, kogo zna na przykład na liscie Typhlos czy na liscie PZN.

Grupy dyskusyjne to nie tablica ogloszeniowa.

10. Data: 2007-03-01 17:22:51

Od: "Jarek.D." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl>
napisał w wiadomości

/..../

> [...]
> od kogos, kogo zna na przykład na liscie Typhlos czy na liscie PZN.
>
> Grupy dyskusyjne to nie tablica ogloszeniowa.

moze i masz Pan racje ... ale jednak ktos pytal :-)
trzeba patrzec ''optymistycznie'' na swiat i nasza grupe ;-)
a noz widelec komus takie ogloszenie sie przyda i mu pomoze :-)))
poza tym i tak tu slaby ruch jest ,
(tutaj wielkie uznanie i uklony dla Pana ''Zbigniew'a Andrzej'a Gintowt'a)
ktory zawsze madrze i z rozwaga pisze

Pozdrawiam Jarek

może sie przyda
Big Boobies Video Downloads