[ogłoszenie] do sprzedania telefon dla osoby niewidomej

11. Data: 2007-03-01 17:26:31

Temat: Re: [ogłoszenie] do sprzedania telefon dla osoby niewidomej
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-03-2007 o 18:22:51 Jarek.D. <j...@w...pl> napisał(a):

> moze i masz Pan racje ... ale jednak ktos pytal :-)
> trzeba patrzec ''optymistycznie'' na swiat i nasza grupe ;-)
> a noz widelec komus takie ogloszenie sie przyda i mu pomoze :-)))
> poza tym i tak tu slaby ruch jest ,

Czy na tej samej zasadzie mogę potraktować grupę jak allegro i
zaproponować futro do sprzedania, albo coś jeszcze? Może też się komuś
przyda... Gdzie leży ta magiczna granica, i PO CO w takim razie są grupy,
które mają w nazwie słowo "OGŁOSZENIA"? Tak dla picu są?

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
http://www.pietrasiewicz.salon24.pl/
Wszyscy wyznawcy politycznej poprawności powinni w końcu przyjąć do
wiadomości, że mówienie obraża głuchoniemych, a pisanie obraża niewidomych.

12. Data: 2007-03-01 17:42:40

Od: "Jarek.D." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl>
napisał w wiadomości

/......./

> [...]
> przyda... Gdzie leży ta magiczna granica, i PO CO w takim razie są grupy,
> które mają w nazwie słowo "OGŁOSZENIA"? Tak dla picu są?

Oooojej ....
czy to az tak trudno zrozumiec ????
naprawde nie widzi pan roznicy miedzy futrem a cytuje:
** ....... mam do sprzedania telefon komórkowy z
udzwiękowieniem przystosowany dla osob niewidomych. **
[ poza tym nie widze zadnych sprzeciwow poza panem ;-( ]

pozdrawiam Jarek

13. Data: 2007-03-01 18:07:54

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-03-2007 o 18:42:40 Jarek.D. <j...@w...pl> napisał(a):

> [ poza tym nie widze zadnych sprzeciwow poza panem ;-( ]

Ogólnie w ogóle tu już niewiele widać...

14. Data: 2007-03-01 18:13:37

Od: "Jarek.D." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl>

/..../

--
to fakt !
bo duzo z tych co mogliby tu pisac ''boi sie''

Pozdrawiam Jarek

15. Data: 2007-03-01 21:53:11

Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek.D. wrote:

[...]

duzo z tych co mogliby tu pisac ''boi sie''
> a noz widelec ktos/cos zle zrozumie i juz mu sie oberwie :-)
> [ chciazby ten niby spamer ;-)))))))))))))))))) ]

a mnie się zdaje, że nie można być ani zbyt wrażliwym, bo rzeczywiście
będziemy się ciągle bali i pary z ust nie puścimy, alni też zbyt
drażliwym, bo będziemy się wszystkiego czepiać...

Jeden lubi przysłowiowe ogórki, a drugi ogrodnika córki ;-) i do tego
każdy ma prawo do swobodnych wypowiedzi na ogólnodostępnych forach
internetowych. Inną sprawą jest to, że wcale nie ten ma słuszność i jest
ogólnie bardziej ech i och, kto wypowiedział się w dyskusji ostatni ;-).
Po co niektórych zachowaniu można czasem wnioskować, że tak właśnie
uważają ;-))).
Więcej luzu i... kultury zarazem, a będzie dobrze !!!

pozdrawiem
robercikus

16. Data: 2007-03-02 06:56:39

Od: "Jarek.D." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robercikus" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jarek.D. wrote:
>
> [...]

> Więcej luzu i... kultury zarazem, a będzie dobrze !!!

JASSSNE !
dodalbym jeszcze to co wczesniej pisalem:

17. Data: 2007-03-02 19:03:34

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "delete" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

Info dla zainteresowanych.
Sprzedający proponuje cene wywowawcza w kwocie 1100,- zł

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

18. Data: 2007-03-02 19:26:04

Od: EVA_50 <T...@M...PL> szukaj wiadomości tego autora

delete napisał(a):
> Witam,mam do sprzedania telefon komórkowy z udzwiękowieniem przystosowany

spamer

19. Data: 2007-03-02 20:05:31

Od: "ralf" <d...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EVA_50" <T...@M...PL> napisał w wiadomości

> spamer
Pana a p znam już nie od dziś,jest to zasypywacz list dyskusyjnych nie tylko
tej,jako osoba dyspotyczna,nie potrafijąca się pogodzić z zdaniem innych z
tym,że ktokolwiek może mieć jakie kolwiek inne zdanie.
Dzięki niemu z kilku list odeszło już kilka osob zniesmaczonych zatruwaniem
swoistym jadem wszelkiego rodzaju tematow jego nawet nie
dotyczących,przykład mamy tutaj.
Zasypuje on rownież owe wymienione przez siebie listy dyskusyjne. "jestem
napędem tej grupy dyskusyjnej" to jedna z cennych złotych myśli
Jako jeden z rozmowcow mogę coś na ten temat powiedzieć,zawsze wydawało mu
się,że może sobie każdego dyskutującego podporządkować sobie,nie każdego,na
wysyp jego postow z całego weekendu,bo należy zaznaczyć że jego życie to
matrix w ktorym wydaje mu się że jest panem,więc na taki wysyp uwielbiałem
odpowiadać kilkoma,za to gaszącymi jego wspanialy sen "lustereczko powiedz
przecie,kto jest najmądrzejszy w świecie?.
Proszę tylko uważać by się nie spocić,to może być grozne dla zdrowia

20. Data: 2007-03-02 20:31:56

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-03-2007 o 20:03:34 Kasi i Przemek <s...@t...pl> napisał(a):

> U?ytkownik "delete" <d...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> Info dla zainteresowanych.
> Sprzedaj?cy proponuje cene wywowawcza w kwocie 1100,- z?

Na liście PZN, gdzie jednak też umieścił swoje ogłoszenie napisał, że chce
minimum 1000.

może sie przyda
Big Boobies Video Downloads
programista szukajacy pracy