Zaatakowała mnie baba

1. Data: 2005-06-30 20:21:48

Temat: Re: Zaatakowała mnie baba
Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@w...pl> wrote in message
news:42C43AAA.9A81B5A5@wilno.pl...

> a moze tez uczy :)))

też :)

1. Data: 2005-06-30 20:30:19

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

L napisał(a):
> To gdzie? Kiedy ?
> Może sie przełamię ;)))))

Jestem w Gdańsku, ale powiedz gdzie mieszkasz, to Cię odwiedzę.
Napisz na priv

pozdrawiam,
Jacek

1. Data: 2005-07-01 21:01:12

Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jesus" <n...@p...onet.pl> wrote in message

> Jestem w Gdańsku, ale powiedz gdzie mieszkasz, to Cię odwiedzę.
> Napisz na priv
>
> pozdrawiam,
> Jacek

No nie wiem, jeszcze sie zakochasz i znów będę miała okupowaną wycieraczkę
;)))

1. Data: 2005-07-02 07:24:22

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

L napisał(a):

> No nie wiem, jeszcze sie zakochasz i znów będę miała okupowaną wycieraczkę
> ;)))

Nie no ja to w ramach dobrego uczynku chciałem zrobić.
Pomyślałem, że masz faceta, który ci nie pozwala na zbyt wiele i lubi
być na górze i chcesz się na kimś wyżyć. Więc i ja byłbym zadowolony i
TY z takiego lania ;)

1. Data: 2005-07-02 09:54:30

Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pomyślałem, że masz faceta, który ci nie pozwala na zbyt wiele i lubi być
> na górze i chcesz się na kimś wyżyć. Więc i ja byłbym zadowolony i TY z

Wielka pomylka :) Oj, wielka !

Psycholog w Warszawie
Rozkład normalny
Wiara w siebie
Jak motywować syna bez wpędzania go w kompleks niższości
re: lodzka wystawa antyaborcyjna