Zabki u dziecka

1. Data: 2007-03-29 06:38:45

Temat: Zabki u dziecka
Od: "Roket" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczynka 9 lat
po wizycie u stomatologa /był robiony pantograf/
okazuje się że stałe ząbki się jeszcze nie pokazują.
Pytanie jest czy tak jak sugeruje lekarz
trzeba mleczaki usunąć?
Usunąć po to aby dać miejsce stałym zębom ?
A co jeśli stałe wogóle sie nie pokażą ?
Jeszcze czekać ? Jakie macie Państwo sugestie ?

Robert

2. Data: 2007-03-29 07:20:20

Temat: Re: Zabki u dziecka
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Usunąć po to aby dać miejsce stałym zębom ?
> A co jeśli stałe wogóle sie nie pokażą ?
> Jeszcze czekać ? Jakie macie Państwo sugestie ?

Jeżeli był robiony pantomogram i stomatolog zdecydował o usunięciu zz.
mlecznych, to pewnie dlatego, że na RTG widoczne są zawiązki zz. stałych.
Poza tym - jakie zęby stałe się nie pokazują? Dziecko w tym wieku powinno na
pewno mieć stałe 1, 2 i 6. Jeżeli chodzi tylko o 3,4 i 5, to ja osobiście (i
prawdopodobnie) wstrzymałbym się z decyzją o usuwaniu i trochę jeszce poczekał.
ALE ja dziecka i RTG nie widziałem, nie wiem o jakie zęby chodzi i w jakim
stanie są zz. mleczne, także nie traktuj tego co piszę jako jedynie słusznego
postępowania, bo decyzja zależy od wielu czynników.
Pozdrawiam.
Radek :-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000728-2, 2007-03-28
Przetestowano na: 2007-03-29 09:20:25

3. Data: 2007-03-29 07:33:09

Od: "Roket" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> co piszę jako jedynie słusznego postępowania, bo decyzja zależy od wielu

Dziękuję za już i poproszę Cię o jeszcze kilka rad,
teraz nie mam danych jakie ząbki u dziewczynki już
są a jakich nie widać ...

Robert

4. Data: 2007-03-29 08:44:12

Od: "Roket" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Przepraszam,
czy mógłby Pan polecić dobrego ortodontę w Lublinie ?

Robert

5. Data: 2007-03-29 16:44:52

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam,
> czy mógłby Pan polecić dobrego ortodontę w Lublinie ?

Niestety nie - mieszkam na drugim końcu Polski...
Pzdr.
Radek :-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000728-2, 2007-03-28
Przetestowano na: 2007-03-29 18:44:58

6. Data: 2007-03-29 17:28:48

Od: "Monika" <5...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ósemka a kość