Zablokowane drzwiczki pralki Candy Holiday 8

1. Data: 2002-11-26 09:55:20

Temat: Zablokowane drzwiczki pralki Candy Holiday 8
Od: "Mariusz Makowski" <k...@a...tuniv.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o pomoc.Nie moge otworzyc drzwiczek pralki Candy Holiday 8. Poprostu
zablokowaly sie i nie mozna ich otworzyc,wiem,ze trzeba odczekac jakis czas
ale nawet po dobie nie mozna tego zrobic. Czy istnieje jakis prosty sposob
aby jednak dostac sie do srodka? Prosze o informacje. :-)

1. Data: 2002-11-26 14:03:28

Temat: Re: Zablokowane drzwiczki pralki Candy Holiday 8
Od: "Janoush" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Makowski" <k...@a...tuniv.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:arvgec$tl$1@zeus.man.szczecin.pl...
> [...]
> ale nawet po dobie nie mozna tego zrobic. Czy istnieje jakis prosty sposob
> aby jednak dostac sie do srodka? Prosze o informacje. :-)

Też mi się tak zdarzyło w takiej samej pralce. U mnie pomogło gwałtowne, ale
nie bardzo mocne dociśnięcie drzwiczek. Od tego czasu nie blokują się.

Pozdrawiam
Janusz

guma uszczelniająca do lodówki
Lodówka
Meble kuchenne, pokojowe, tapicerowane
Komplet wypoczynkowy kupię ale jaki....?
Re: meble z targu