Zacieki na scianach

1. Data: 2001-06-28 05:47:41

Temat: Zacieki na scianach
Od: "Jędrek" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym zneutralizowac stare żółte zacieki na ścianach (łazienka w bloku zalana
przez sąsiada z góry). Wielokrotne malowanie nic nie daje, żółty kolor
przebija.
Jędrek

1. Data: 2001-06-28 09:33:06

Temat: Re: Zacieki na scianach
Od: "długi" <i...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jędrek" napisał :

> [...]
> przebija.
> Jędrek
>
>Mam ten sam problem też sąsiad z góry tyle , że pokój i kuchnię
Poradzono mi żeby np. zastosować warstwę izolującą te zacieki
może to być lakier wodorozcienczalny ,po wyschnięciu przeszlifować i
pomalować
Nie próbowałem jeszcze

1. Data: 2001-06-28 10:12:06

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
[...]
:
:Moj maz kupil w sklepie specjalna farbe do krycia zaciekow. Spytaj sie w
sklepie a napewno beda wiedzieli o co chodzi. Pomalowal nia 2 x a potem jeszcze
emulsja i po zaciekach ani sladu.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-06-28 13:57:31

Od: "Waldemar" <...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup farbę "EMOMAT "
pomaluj raz to wysarczy

> [...]
zalana
> przez sąsiada z góry). Wielokrotne malowanie nic nie daje, żółty kolor

sprzedam M-3
Usługi remontowe wykończenia wnętrz ( Kraków )
Zlewozmywak narożny
Mebelki
BMR Import Export z Krakowa