Zlewozmywak narożny

1. Data: 2001-06-27 12:04:47

Temat: Zlewozmywak narożny
Od: "Piotr Kaczmarczyk" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Mam dwa pytania do szanownego forum
- Jakiej firmy możecie polecić zlewozmywaki narożne (dwukomorowy )
interesuję mnie te wykonane z nierdzewki .?
- Czy do zlewozmywaka narożnego potrzeba jakiś szczególny rodzaj syfony czy
można zastosować typowy do zwykłych zlewozmywaków dwukomorowych.

Piotr
e-mail: d...@p...com.pl

1. Data: 2001-06-28 07:54:08

Temat: Re: Zlewozmywak narożny
Od: "Pawel W" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Posiadam takowy zlew f-my FRANKY (chyba nazwy nie przekrecilem) i jestem z
niego w miare zadowolony. W praktyce okazuje się jednak lepszy (oczywiście
wg mnie) normalny nie-narożny zlew, a to z powodu ze tylko jedna osoba ma w
danej chwili do niego dostep, w praktyce wykorzystuje sie tylko jedna komore
do zmywania (druga jako suszarka) - mocowanie na baterie jest w samym rogu i
zmiana strumienia na druga komore odbywa sie przy zamknietych "korkach". A
co do syfonu - jak sobie przypominam swoj zakup z przed paru lat - zawsze w
komplecie jest syfon.

Pozdrawiam - Pawel W.

Mebelki
BMR Import Export z Krakowa