Mebelki

1. Data: 2001-06-27 10:26:51

Temat: Mebelki
Od: "Taunus" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

mimo, ze temat nie stricte budowlany - ale zapewne gnebiacy juz po
wykonczeniu.
Otoz szukam jakis fajnych mebli do pokoju w stylu serii Progres z Forte lub
System XXI z BRW (chodzi o meble po pierwsze takie ktore mozna sobie
zestawic w dowolnej konfiguracji a po drugie takie "zaokraglone" - z
miekkimi liniami, nie takie standardowe prostokatne fronty - nie wiem czy
jasno sie wyrazilem - ale jesli ktos widzial kiedys wlasnie te modele Forte
lub BRW to wie o co mi chodzi) - z tym ze w kolorze buku (tu niestety ani
Forte ani BRW nie popisalo sie - maja jablon, wisnie, olche i cos tam
jeszcze - ale nie ma buku !!!).
A buk (najlepiej ciemny - parzony czy jakos tak to sie nazywa) musi byc
koniecznie ze wzgledu na:
- "podobanie sie" ;-))
- podloga jest w jasnym buku
- meble w aneksie kuchennym sa wlasnie z ciemnego buku

Jesli ktos ma namiary na firmy produkujace/sprzedajace tego typu meble
(glownie chodzi o biurko pod kompa+stolik RTV+jakas witrynka+polki+kawalek
komody) to bede wdzieczny - miasto - Warszawa

Z gory wielkie dzieki za pomoc.

Pozdrawiam,
Roland

1. Data: 2001-06-28 12:23:49

Temat: Re: Mebelki
Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Taunus <t...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
Forte
> lub BRW to wie o co mi chodzi) - z tym ze w kolorze buku

Dokładnego adresu niestety nie podam. Jest taka firma nazywa się Meble 2000
albo 2001. W każdym razie mieszczą się na Radzymińskiej w okolicach skrętu
do Ząbek. Kolega u nich zamówił właśnie takie zaokrąglone meble (ciut nie
Forte). Jeżeli jesteś zainteresowany zapytam kolegę o dokładny adres.

Joanna

1. Data: 2001-07-02 07:03:45

Od: "Taunus" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisał(a) w wiadomości: <9hf7ji$ol8$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>do Ząbek. Kolega u nich zamówił właśnie takie zaokrąglone meble (ciut nie
>Forte). Jeżeli jesteś zainteresowany zapytam kolegę o dokładny adres.

jesli by Ci to nie sprawilo problemu - bylbym wdzieczny ;-))

pozdrawiam,
Taunus

BMR Import Export z Krakowa
grzejnik ale nie pod oknem