Zacieki na szklanych drzwiach do prysznica

1. Data: 2008-04-02 21:34:40

Temat: Zacieki na szklanych drzwiach do prysznica
Od: CookieMonster <e...@T...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
znajomi mnie strasza przed szklana scianka z drzwiami do wneki prysznicowej.
Ze niby bede po kazdym myciu bede chodzil ze sciagaczka...
A ja sie Was pytam:
Czy istnieja jakies srodki chemicze, ktore sprawiaja, ze krople wody
nie przyklejaja sie do szkla? Tak jakby powierzchnia byla tlusta?
A moze specjalne szklo?

--
CookieMonster

2. Data: 2008-04-06 18:31:43

Temat: Re: Zacieki na szklanych drzwiach do prysznica
Od: hephalump <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieMonster pisze:
> [...]
> Czy istnieja jakies srodki chemicze, ktore sprawiaja, ze krople wody
> nie przyklejaja sie do szkla? Tak jakby powierzchnia byla tlusta?

Jak pociągniesz czymś tłustym to woda nie będzie przylegać ale zacznie
oblepiać się na ściankach kurz. Z dwojga złego to ja już wolę wodę. A na
plastikowych ściankach też widać zacieki. Dużo zależy od wody, u mnie
używanie żelu pod prysznic zamiast mydła spowodowało zmniejszenie
intensywności osadów na ściankach kabiny i w brodziku.

to powiedział *hephalump*

3. Data: 2008-04-07 08:43:04

Od: m...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

On 2 Kwi, 23:34, CookieMonster <e...@T...wp.pl> wrote:

> A moze specjalne szklo?

Nie wiem jak inni producenci, ale Ravak ma szklo "anticalc" czy jakos
tak. Raz na jakis czas trzeba szybe zaimpregnowac "utrwalaczem".
Znacznie redukuje to ilosc kropel, ktora zostaje na szkle.
Zastanow sie tez, czy nie wybrac szkla z faktura (np. grape lub pearl)
- wtedy problem praktycznie wogole nie wystepuje.

--
Zoom zoom zoom zoom | The world is in a mess
With politics and taxes | And people grinding axes

4. Data: 2008-04-07 11:37:39

Od: JoShiMa <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Apr 2008 23:34:40 +0200, CookieMonster napisał(a):

> Witam,
> znajomi mnie strasza przed szklana scianka z drzwiami do wneki prysznicowej.
> Ze niby bede po kazdym myciu bede chodzil ze sciagaczka...
A te 6 ruchów ściągaczką wykonane przed wyjściem z prysznica to dla Ciebie
aż taki problem?

JoShiMa

5. Data: 2008-04-14 20:40:06

Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoShiMa pisze:

> A te 6 ruchów ściągaczką wykonane przed wyjściem z prysznica to dla Ciebie
> aż taki problem?

te 6 ruchow,, nawet 3 sa strasznie upierdliwe i mniej wiecej po 3
miesiacach sciagaczka idzie w kat ;)

do tego oczywiscie dochodzi kwestia jakie to sa drzwi, ja mam
trojdzielne i kazda szybka innej szerokosci, ciezko znalezc odpowiednia
sciagaczke

6. Data: 2008-04-14 20:41:48

Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoShiMa pisze:

> [...]

do tego oczywiscie dochodzi kwestia jakie to sa drzwi, ja mam
trojdzielne i kazda szybka innej szerokosci, ciezko znalezc odpowiednia

przy okazji rewelacyjnie osad zmywa sie nierozcienczonym ajaxem i
gabeczka do zmywania - szorstka strona

7. Data: 2008-04-15 07:15:31

Od: JoShiMa <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Apr 2008 22:41:48 +0200, Ania napisał(a):

> te 6 ruchow, nawet 3 sa strasznie upierdliwe i mniej wiecej po 3
> miesiacach sciagaczka idzie w kat ;)
Bez przesady. U mnie jeszcze nie poszła.

> do tego oczywiscie dochodzi kwestia jakie to sa drzwi, ja mam
> trojdzielne i kazda szybka innej szerokosci, ciezko znalezc odpowiednia
> sciagaczke
Aaaa. No to ja pomyslałam wcześniej. Mam kabinę pięciokątną otwieraną.
Wiedziałam co robię jak ja kupowałam.

> przy okazji rewelacyjnie osad zmywa sie nierozcienczonym ajaxem i
> gabeczka do zmywania - szorstka strona
Ciekawe po jakim czasie Ci szyby zmatowieją :P

JoShiMa

8. Data: 2008-04-15 18:26:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Apr 2008 22:41:48 +0200, Ania napisał(a):

> przy okazji rewelacyjnie osad zmywa sie nierozcienczonym ajaxem i
> gabeczka do zmywania - szorstka strona

...oraz "Tytanem" do czyszczenia WC (ładnie pachnie, taki "z różą") - no i
gąbeczka jak wyżej :-)

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

Cena za remont. Dobra czy zla??
Przeszkolne drzwi prysznicowe - bez ramek
PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomoc
praca Ekspert ds. technicznych
Krótki kompakt WC ?