Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE

41. Data: 2020-01-15 10:27:18

Temat: Re: Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> [...]
pozazmysłowe"

Nie miał.

życie, wypowiedzi i dzieła swojego Guru.

Nie oni pierwsi i nie oni ostatni.

> PS. Co nie znaczy, że należy negować istnienie Obiektywnej Prawdy, Jednego Umysłu,
Bytu Absolutnego, Wielkiego Ducha, Kreatywnej Próżni, Pierwszej Przyczyny czy jak się
tam inaczej podstawa istnienia Wszystkiego nazywa.

Niczego nie trzeba negować (a ściślej zaprzeczać istnieniu wbrew
faktom). Żeby coś negować, to to coś musi istnieć.
W drugą stronę to nie działa.

Gdy udowodnisz istnienie tych bytów, a ja będę zaprzeczał ich istnieniu,
to wtedy z czystym sumieniem będziesz mógł napisać, że coś neguję.

Tak jak płaskoziemcy negują znany już kształt Ziemi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

42. Data: 2020-01-15 10:57:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze, jest wiele wątpliwości czy rzeczywiście ktoś taki istniał.
> ---
> POdobne watpliwosci maja tylko osoby niedouczone lub/i zindoktrynowane.

Znowu mylisz pojęcia. Osoby zindoktrynowane nie mają wątpliwości. A
osoby niedouczone douczają się gdy mają wątpliwości, a nie przyjmują na
wiarę. Jeżeli im się chce.
---
Sam napisales ze "jest wiele wątpliwości czy rzeczywiście ktoś taki [Jezus] istniał"
Czyli sa to innych i rowniez twoje watpliwosci czyli rowniez "ty je [watpliwosci]
masz.
A douczyc sie nie chcesz czyli wniosek...jestes zindoktrynowany...co Ponizej
POtwierdzasz:

Jeżeli im się nie chce douczyć, to poddają się bezwolnie indoktrynacji.
[...]
Ja nie mam żadnych wątpliwości...
---
Jak sam naPISales POwyzej:
"Osoby zindoktrynowane nie mają wątpliwości"
Jak to tu nazywajom? Samozaoranie? W dodatku do kwadratu...i to bez zlosliwosci ;P

> Choc dales mi podstawy ze i drugi co chwile sie klania. Nadal bez zlosliwosci.
> Wiem ze o mnie myslisz to samo co tylko POtwierdza zasade psychozwierciadla...

Nie. Nie myślę o tobie tego samego.
Nie jesteś pierwszą, ani ostatnią ofiarą sekty religijnej.
Manipulacja religijna to bardzo wielka siła. Ludzie wygrzebują się z
tego latami. Niektórym pomaga systematyczne pokazywanie oczywistych
sprzeczności z logiką. I z rzeczywistością. W końcu coś "zaskakuje" i
zaczynają dostrzegać oczywistości, a potem sami nie mogą uwierzyć jak
mogli dać się tak zmanipulować.
---
Przeciez wlasnie nie wierzysz ze jestes zmanipulowany-zindoktrynowany ;)
Samozaoranie do szescianu...

Innym pomaga coś innego. Oderwanie od sekty i zmuszenie do radzenia
sobie samemu i samodzielnego myślenia.
Jeszcze innym pomaga coś innego.
---
Tobie jak widac POwyzej POdlegajacemu zindoktrynowaniu religizmem ateistycznym
musi POmoc otrzezwiec "cos innego" czyli "cud malina" bo to co uwazasz za wlasne
"myslenie samodzielne" to jedynie schematy "twojej wiary w brak sensu Wiary" ;)

Ale kluczem jest edukacja i ochrona młodych ludzi przed kontaktem z
naganiaczami do [lewackich] sekt religijnych. Im później mają z nimi styczność i im
lepiej są wykształceni, tym większa szansa, że nie wpadną w to bagno.
Ale żeby się bronić, trzeba posiadać narzędzia. W postaci wiedzy i
umiejętności krytycznego myślenia.
---
Dokladnie z wyjatkiem braku jednego slowa -ktore tez dodalem w [] :)

> Nie mam zamiaru dowodzic ci historycznosci osoby Tego Jednego Jezusa z Nazaretu

I słusznie. Nie sądzę, że jesteś w stanie wnieść jakieś nowe argumenty
do tych znanych i wałkowanych od lat przez specjalistów zajmujących się
tym zawodowo.

> [ben Josef] zwanego tez Nazaretanczykiem i Chrystusem, Mesjaszem, oraz Kyriosem.

Nie on pierwszy był nazywany mesjaszem. I nie on ostatni. to nie jest
argument.
---
Problem nie lezy w nazywaniu kogos Mesjaszem ale w byciu/lub nie-byciu nim realnie.
Dowodzenie w tym temacie kazda istota ludzka przeprowadza samodzielnie.
Jesli nie jest ubezwlasnowolniona zindoktrynowaniem jak wg ciebie ja czy jednak ty...
;P

> Jesli bedziesz chcial dowody wykluczajace watpliwosci o ktorych mowa znajdziesz
> w necie w minute.

W źródłach historycznych są bodajże dwie wzmianki o człowieku (może
nawet różnych ludziach o tym samym imieniu), które pokrywają się z dwoma
wydarzeniami z biblii. To tyle.
Jeżeli będziesz chciał zweryfikować wątpliwości o których mowa,
znajdziesz w necie w minutę. Wystarczy chcieć.
---
Ty nie masz watpliwosci ze sie [nie] mylisz w POwyzszym...co jak sam stwierdziles
jest dowodem podlegania indoktrynacji ;)

> Jesli nie chciesz ich znalezc to dowody podane przez kogokolwiek
> innego poddasz w watpliwosc -bo takiego wyboru dokonasz.

Ty cały czas negujesz dowody. I jakoś ci to nie przeszkadza.
---
Alez jak ci juz pisalem ty nigdy zadnych dowodow na cokolwiek
nie POdales a jedynie wlasne przekonania ktorch nie chce ci sie/nie POtrafisz
krytycznie podwazyc chocby wcelu weryfikacji. I w dodatku mnie o to samo oskarzasz
jak sekciarz nazywajacy innego religiantem [ktore to haslo jak przyPOmne sam w usenet
wprowadzilem dwie dekady temu ;P]

> Choc nie bedzie to wybor
> wolny bo taka decyzja bedzie swiadczyla o zindoktrynowaniu twojej osobowosci. Wiem.
> Uwazasz ze to dotyczy mnie a nie ciebie.

Dokładnie tak.
Religii na świecie są tysiące. A było zapewne znacznie więcej. Bardziej
lub mniej podobnych do siebie. I każdy wyznawca twierdził i był
całkowicie przekonany, że akurat ta jego jest jedyna prawdziwa.
---
Tak samo jak ateisci-lewacy? ;P

> Nadal patrz zasada psychozwierciadla. :)

Nie.
Ja po prostu rozumiem jak działają sekty religijne.
---
Nie rozumiesz widac bo tkwisz w jednej [ideologii "religijnej areligijnosci"]
nie tyle Po uszy co PO czubek glowy + jeszcze jakies 11 km nadkladu -istny Row
Marjanskij ;P

> Jesli POwyzsze okarze sie prawda to serio POtrzebujesz czegos tak spektakularnego
> jak "cud" czyli "laska nadzwyczajna" zeby cos drgnelo

Problem w tym, ze cudów nie ma.
---
Problem w tym ze to jedynie twoja [nie]POtwierdzona dowodami [nie]wiara ;P

>. Moze cos takiego dostaniesz.

Nie dostanę. Nikt nie dostał.
---
"Ale masz jakies wsparcie..." w tej swojej wierze -poza sekciarzami myslacymi
POdobnie? ;P

> Trzymam kciuki bo ze sie za Ciebie ludzie modla to juz wiesz ale w to nie wierzysz.

Ależ wierzę, że się modlą.
NA zdrowie.
---
Twoje i moje!
Lu! Modlitewny toast Duchem Swietym... ;P
Vide List do Efezjan 5:18

> Na razie twoja wiara nie jest zreszta potrzebna ani konieczna, co sie ma stac i tak
> ...sie stanie. Cheers... ;)

Ja nie wierzę.
---
Ja nie watpie ;P

To twoja wiara nie jest ani konieczna, ani potrzebna. Na nieszczęście
dla ludzkości (możesz się tego dowiedzieć z podręczników historii, albo
nawet z obserwacji współczesności) niestety nadal jest popularna.
Na szczęście, dla ludzkości, coraz mniej
---
Mentalnosc zyczeniowa -dokladnie jak w POganskich kultach magicznych ;P
A co do POdrecznikow historii to bym sie nimi nie POdpieral -od czasow
KOmuny niewiele sie w nich zmienilo...cyba ze uazasz KOmune za POprawna
interpretacje dziejow ludzKOsci i POlactwa -czyli nadal obowiazujaca
POlitPOprawnosc lewacka -w koncu sam prezentujesz sie jej wychowankiem ;P

------
------
Podsumowujac:
Zaliczyles 100% do szescianu Samozaorania
No i sam soba POtwierdziles diagnoze.
Wierzysz w to co uznajesz za "fakty".
Religiant. Sorki. Tak jaKOs wyszlo. :)
Ale nie martw sie: cuda sie zdarzaja
nawet cud wyjscia z takiego pieknego
turbo-lewackiego-samozakrecenia... :)
I na tej samej zasadzie dziala modlitwa
Czyli wiera w to co uzna sie za Fakt ;)
[Ot tak zeby ci sie ciut na KOniec POdlozyc];P

A teraz POczytaj cos o faktach: jaka jest ta "tragiczna" sytuacja z katecheza w
szKOlach
[z gory przepraszam za sugestywny tyPOwo agresywnie PO religiancku antyklerykalny
tytul] ;P
https://slask.onet.pl/sosnowiec-dzieci-r ezygnuja-z-religii/wmy8hm5

Mam ci Kviat zacytowac te "tragiczne" dane liczbowe ile dzieciakow chodzi jeszcze na
religie
tam gdzie jest "najgorzej" czyli w komucholandach? Czy przemilczysz to lykajac lzy
radosci? ;P

43. Data: 2020-01-15 11:27:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

Udowodnij sobie swoje istnienie..."Kviato-bocie" ;P

44. Data: 2020-01-15 11:33:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2020 o 10:57, m...@g...com pisze:
> [...]
> ---
> Sam napisales ze "jest wiele wątpliwości czy rzeczywiście ktoś taki [Jezus]

I czego nie zrozumiałeś?

> Czyli sa to innych i rowniez twoje watpliwosci czyli rowniez "ty je [watpliwosci]
masz.

Oczywiście.
Ty nie masz wątpliwości, bo jesteś zindoktrynowany.

> A douczyc sie nie chcesz czyli wniosek...jestes zindoktrynowany...

Że co?
Ależ ja się chętnie douczam. W przeciwieństwie do ciebie.
Ty ignorujesz fakty, negujesz je, a to czego nie rozumiesz, albo nie
wiesz, zastępujesz wiarą.

>co Ponizej POtwierdzasz:
>
> Jeżeli im się nie chce douczyć, to poddają się bezwolnie indoktrynacji.
> [...]
> Ja nie mam żadnych wątpliwości...

... że jesteś zindoktrynowany.
Tak jak nie mam wątpliwości jakiego kształtu jest Ziemia.

> ---
> Jak sam naPISales POwyzej:
> "Osoby zindoktrynowane nie mają wątpliwości"

Co do istnienia faceta chodzącego po wodzie i zamieniającego wzrokiem
wodę w wino.
Czytaj uważnie.
Ale przyznaję. Mój błąd. Zapomniałem, że do ciebie trzeba pisać pełnymi
zdaniami, bo gubisz kontekst w trakcie czytania.

> Jak to tu nazywajom? Samozaoranie? W dodatku do kwadratu...i to bez zlosliwosci ;P

Nie. To się nazywa brak umiejętności czytania ze zrozumieniem. Brak
umiejętności złapania sensu dłuższego (zbyt długiego dla takiej osoby)
tekstu.

> [...]
> mogli dać się tak zmanipulować.
> ---
> Przeciez wlasnie nie wierzysz ze jestes zmanipulowany-zindoktrynowany ;)

Wydaje ci się. Bo nie zroumiałeś co napisałem.

> [...]
> ---
> Tobie jak widac POwyzej POdlegajacemu zindoktrynowaniu religizmem ateistycznym

Nie ma czegoś takiego.

> musi POmoc otrzezwiec "cos innego" czyli "cud malina"

Czekam na ten cud :)
Niemalże tak samo, jak wyznawcy na przyjście swojego zbawiciela :))
Bo wiesz, że większość wyznawców jest głęboko przekonanych, że stanie
się to za ich życia? Serio. Robiono takie badania.
Ci wyznawcy, którzy już umarli przed wiekami, też było o tym głęboko
przekonani.

> bo to co uwazasz za wlasne
> "myslenie samodzielne" to jedynie schematy "twojej wiary w brak sensu Wiary" ;)

Nie. Tłumaczyłem ci już wielokrotnie. Brak wiary w nieistniejące byty,
to nie jest wiara. Kiedyś to zrozumiesz.
Albo i nie :)

> [...]
> umiejętności krytycznego myślenia.
> ---
> Dokladnie z wyjatkiem braku jednego slowa -ktore tez dodalem w [] :)

Do jakichkolwiek sekt religijnych. Czego znowu nie zrozumiałeś?

> [...]
> ---
> Problem nie lezy w nazywaniu kogos Mesjaszem ale w byciu/lub nie-byciu nim realnie.

No i nie był.
To, że twierdzisz, że był, nie sprawi tego, że był. To tylko ty tak
twierdzisz nie mając nic na poparcie tego stwierdzenia.
To nic nie znaczy. Ludzie różne rzeczy wymyślają, a nawet piszą o tym w
książkach i kręcą filmy.

> Dowodzenie w tym temacie kazda istota ludzka przeprowadza samodzielnie.

Znowu używasz słów, których nie rozumiesz.

> A co do POdrecznikow historii to bym sie nimi nie POdpieral -od czasow
> KOmuny niewiele sie w nich zmienilo...

Nie moja wina, że wiedzę czerpiesz jedynie z komunistycznych podręczników.
Bo wiesz, że istnieją też inne? Ba! Nawet w innych językach.
Wszyscy się zmówili żeby ci dokuczyć :)

> cyba ze uazasz KOmune za POprawna
> interpretacje dziejow ludzKOsci i POlactwa -czyli nadal obowiazujaca
> POlitPOprawnosc lewacka -w koncu sam prezentujesz sie jej wychowankiem ;P

Nie uznam :)
Za to uznam, że nie odróżniasz interpretacji od faktów.

A fakty są takie, że z rąk religiantów, w imię ich bogów, zginęło wielu
ludzi (i nadal ginie). Że pedofile w czarnych sukienkach są chronieni
przez swoją kościelną instytucję. Że religianci włażą swoimi brudnymi
butami w cudze życie. Że naciągają biednych ludzi na kasę i żyją na ich
koszt sprzedając im czary.

Zinterpretuj to :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

45. Data: 2020-01-15 17:30:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/01/2020 o 00:35, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
tak, że istniał sobie Nauczyciel religii, który zanim zaczął nauczać w Izraelu,
rozjeździł się zapewne po świecie wśród krewnych i znajomych od Galii aż po Indie dla
zebrania najlepszych kawałków, miał spore zdolności w tym, co nazywa się "zjawiska
paranormalne i postrzeganie pozazmysłowe" i znalazł sobie uczniów, a uczniowie jak to

oraz Spagetti

--
gazebo

46. Data: 2020-01-15 17:31:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/01/2020 o 10:27, m...@g...com pisze:

> [...]
>
> Tak jak płaskoziemcy negują znany już kształt Ziemi.
> ---
> Udowodnij sobie swoje istnienie..."Kviato-bocie" ;P

no to wirus jest ssakiem czy nie?

--
gazebo

47. Data: 2020-01-16 02:30:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 stycznia 2020 10:27:37 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
>
> Niczego nie trzeba negować (a ściślej zaprzeczać istnieniu wbrew
> faktom). Żeby coś negować, to to coś musi istnieć.

Dekoherencja kwantowa zależy od istnienia obserwatora. Czy sugerujesz, że przed
narodzinami pierwszej istoty rozumnej wszechświat istniał tylko jako nieskończona
ilość wirtualnie superponujących się możliwości (taki gigantyczny Megakot
Schrödingera)? Nawet wtedy mamy tę pierwszą świadomość, która te możliwości
dekoheruje i nadaje im obiektywną realność.

Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
happy
Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
,,Przepraszam cię skarbie. Mama" [OknoZycia]
Samoswiadomosc Kviatuszka ;)