Zainteresowanie odmienna plcia - 12lat

21. Data: 2005-07-18 11:54:15

Temat: Re: Zainteresowanie odmienna plcia - 12lat
Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 12 latki bywaja baaardzo dojrzale.
I trzeba z nimi baaardzo uważać. Pamiętam lata temu jak byłem na obozie
pod namiotem i taka 13-to letnia Niemka pół obozu 'zaliczyła' (mnie nie
na szczęście). Wyglądała na jakieś 17 lat, ale miała 13... A zaczęła
takie zabawy pewnie trochę wcześniej. Więc z 12 już trzeba naprawdę
uważać i traktować poważnie, żeby nie zaczęła jakichś głupich
(s)eksperymentów...

chester

22. Data: 2005-07-18 13:55:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Olek Olowski" <o...@t...pl> wrote in message
(...)
> z corka rozmawiam o wszystkim a sprawach intymnych

troche nie chce mi sie w to wierzyc, i pozwol ze nie uwierze.

o relacjach z
> rowiesnikami o problemach... jestesmy jak przyjaciele, tyle ze jestem o
> nia troche zazdrosny :)

zazdrosny??? troche to imo nienormalne..... bo jesli przedtem myslalam, ze
sie o nia po prostu po ojcowsku martwisz, tak teraz sie zdziwilam. i to
mocno.
i lacznie z monitorowaniem komputera przypomina to raczej zadrosnego....
wstaw co chcesz, ale nie ojca.

iwon(k)a

23. Data: 2005-07-18 14:24:18

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlosliwa" <n...@u...to.interia.pl> wrote in message

> chyba Cie nie rozumiem. Czemu ojciec nie mialby byc zazdrosny o dzieci ? (
> córke, syna? )

jakos to uczucie w stosunku do dzieci wydaje mi sie nie na miejscu,
w kontekscie corka-jej chlopak, czy syn-jego dziewczyna.

iwon(k)a

24. Data: 2005-07-18 14:26:54

Od: "zlosliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisal

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

25. Data: 2005-07-18 14:42:35

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał
| jakos to uczucie w stosunku do dzieci wydaje mi sie nie na miejscu,
| w kontekscie corka-jej chlopak, czy syn-jego dziewczyna.

no dobrze, może Ci się nie podobać, możesz sama tak nie robić - ale od razu
określać że to nienormalne ? :)

Wydaje mi się że ojciec jest troszkę zapobiegawczy, może sam pamieta co
wyrabiał w wieku nastu lat i teraz mu się włos na głowie jeży jak pomyśli że
ktoś inny mógłby próbować czegoś takiego z jego ukochaną, wychuchaną, pół
nocy na rękach przenoszoną maluteńką córeczką :)

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

26. Data: 2005-07-18 14:49:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zlośliwa" <n...@u...to.interia.pl> wrote in message
> no dobrze, może Ci się nie podobać, możesz sama tak nie robić - ale od
> razu
> określać że to nienormalne ? :)

bo dla mnie jest to nienormalne, mam to ukrywac?

> [...]
> ktoś inny mógłby próbować czegoś takiego z jego ukochaną, wychuchaną, pół
> nocy na rękach przenoszoną maluteńką córeczką :)

to sie nazywa troska, ale nie zadrosc.

iwon(k)a

27. Data: 2005-07-18 15:16:25

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał
| to sie nazywa troska, ale nie zadrosc.

e tam, dla jednych troska dla innych zazdrość ( i żeby nie było - zazdrość o
to że dziecko dorasta, radzi sobie już bez rodziców i coraz rzadziej nas
rodziców potrzebuje, że ktoś inny zabiera nam czas który kiedyś spędzaliśmy
z dzieckiem -wyjazdy, wycieczki, wspólne kino, a nie o to że córka się
spotyka z chłopakiem a tatusia żal ściska że to nie z nim - tu podtekst
erotyczny- bo to jak najbardziej podlega pod nienormalność ).

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

28. Data: 2005-07-18 15:26:09

Od: Olek Olowski <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa wrote:

> [...]
> spotyka z chłopakiem a tatusia żal ściska że to nie z nim - tu podtekst
> erotyczny- bo to jak najbardziej podlega pod nienormalność ).

wlasnie, zazdrosc zgodnie z definicja wystepuje wtedy gdy mamy
"...obiekt zaspokajajacy potrzebe i osobe posiadajaca ten obiekt..."
oczywiste jest iz NIE jest to zazdrosc na tle erotycnym (bo to nie
normalne)

niestety najczesciej zazdrosc kojarzy sie nam z erotyka a tak naprawde
to nie musi miec z nia nic wspolnego. uczucie zazdrosci odczuwane jest w
sytuacjach flustracji (czyli nie moznosc realizacji potrzeby)

potrzeba w moim rozumieniu jest zapeweninie bezpieczenstwa, a wiadomo z
zycia ze jesli pojawi sie chlopak (chlopcy) to moze byc bardzo trudne.

do tej pory spotykala sie z kolezankami, byla w domu, komuter, telewizor
czy ksiazki a tu nagle jakis chlopak... ktory zmienia sposob myslenia
dziecka (pojawiaja sie pojecia jak chodzenie czy moj chlopak).
moja zazdrosc nalezy rozumiec jak najbardziej w pojeciu pozytywnym,
troski, opieki, itp...
niechcialbym aby kiedykolwiek ktos ja skrzywdzil, wtedy naprawde to
wspolczuje temu *kolesiowi*, ktory to zrobi...

29. Data: 2005-07-18 17:13:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> e tam, dla jednych troska dla innych zazdrość

dla mnie jakos pasuje to co i slownik jezyka
polskiego mowi,. zazdrosc to:
"1. <uczucie przykrości, żalu spowodowane czyimś powodzeniem, szczęściem,
stanem posiadania itp. i
chęć posiadania tego samego
oraz
2. <uczucie niepokoju co do wierności osoby kochanej, podejrzliwość i
dążenie do wyłączności w tym zakresie,
chęć przeciwdziałania ewentualnemu naruszeniu tej wyłączności"

> [...]
> spotyka z chłopakiem a tatusia żal ściska że to nie z nim - tu podtekst
> erotyczny- bo to jak najbardziej podlega pod nienormalność ).

jednym slowem, zazdrosc ma raczej konotacje te, ze tak sie wyraze, mniej
pozytywne, stad
wciaz zazdosc o to, iz corka/syn juz nie spedza czasu z nami, rodzicami,
wciaz ma ta konotacje. jest to dla mnie wciaz conajmniej dziwne, ze budzi
to zazdrosc. imo cos nie tak z takim rodzicem.

iwon(k)a

30. Data: 2005-07-18 17:15:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie musi miec z nia nic wspolnego. uczucie zazdrosci odczuwane jest w
> sytuacjach flustracji (czyli nie moznosc realizacji potrzeby)

mi sie tylko z erotyka nie kojarzy. ja nie wiem co mozna swojemu dziecku
zazdroscic, albo dlaczego byc o niego zazdrosnym.

> potrzeba w moim rozumieniu jest zapeweninie bezpieczenstwa, a wiadomo z
> zycia ze jesli pojawi sie chlopak (chlopcy) to moze byc bardzo trudne.

to nie jest zazdrosc.

> [...]
> dziecka (pojawiaja sie pojecia jak chodzenie czy moj chlopak).
> moja zazdrosc nalezy rozumiec jak najbardziej w pojeciu pozytywnym,

jw. to moze zle sie wyraziles.

iwon(k)a

U progu pierwszej klasy
Łyżworolki - od jakiego wieku?