Zakażenie gronkowcem złocistym.

1. Data: 2000-05-29 14:15:20

Temat: Zakażenie gronkowcem złocistym.
Od: "Florek" <f...@d...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja znajoma została zainfekowana w szpitalu bakterią gronkowca
złocistego umiejscowionego w tkankach miękkich lewego uda. Miało to miejsce
kilka lat temu, a w tej chwili przeszła już 14 operację i choroba ciągle
powraca. Systematycznie wycinają jej tkanki. W okolicy zakażenia ciało
zostało wycięte aż do kości. Z rany wydobywa się bez przerwy ropa, nie
skutkują żadne antybiotyki, jej organizm jest bardzo poważnie wyjałowiony
(Kasia ma dopiero 21 lat), układ odpornościowy bardzo słaby. Ostatnio
obejrzałem program o bakteriofagach pt.: "Bakterie które leczą". Może ktoś
mógłby udzielić mi jakichkolwiek informacji na temat możliwości leczenia tą
metodą lub też inną, o której nie słyszałem. Za wszelkie informacje będę
ogromnie wdzięczny.

Arek

2. Data: 2000-05-29 20:28:49

Temat: Odp: Zakażenie gronkowcem złocistym.
Od: "Ender" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Florek <f...@d...p.lodz.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8gtttt$e78$...@k...man.lodz.pl...
(...)
. Ostatnio
> obejrzałem program o bakteriofagach pt.: "Bakterie które leczą>

Programu nie widzialem. Ale bakteriofagi to wirusy, a nie bakterie.

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

Pharma and Health
Dystrubutor HEINE OPTOTECHNIK