Zakochac na sile

1. Data: 2002-12-04 13:56:33

Temat: Re: Zakochac na sile
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy smak życia odbiera apetyt, należy przyprawić je odrobiną szaleństwa.
>
>                 Bacha.

Hej,

Hmmm, to jedno wyjscie - a mozna zamowic po prostu danie, ktore nam smakuje? ;)

Pozdrowienia

Przemek.

1. Data: 2002-12-04 14:17:11

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek napisał w wiadomości news:6aec.00000ded.3dee0990@newsgate.onet.pl...

> Hmmm, to jedno wyjscie - a mozna zamowic po prostu danie, ktore nam
smakuje? ;)

Czyli życie a' la carte. Ta sama potrawa lecz inaczej przyrządzona. ;)
I wtedy wszystko a' la bonne heure!

Bacha.

1. Data: 2002-12-04 14:32:45

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czyli życie a' la carte. Ta sama potrawa lecz inaczej przyrządzona.  ;)
> I wtedy wszystko a' la bonne heure!
>
>                   Bacha.

Hej,

Takie same, ale inne. A moze to po prostu tak samo przyrzadzone, tylko, ze
przez inna osobe - i wlasnie tylko przez ta osobe jest inne...
Wiec albo przyprawic zycie, albo znalezc innego kucharza :) Przeciez w gruncie
rzeczy, to kazdy gotuje inaczej, nawet jesli nie widac tego na pierwszy rzut
oka :)

Pozdrawiam

Przemek

1. Data: 2002-12-04 15:13:37

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek napisał w wiadomości news:6aec.00000e10.3dee120c@newsgate.onet.pl...

> [...]
gruncie
> rzeczy, to kazdy gotuje inaczej, nawet jesli nie widac tego na pierwszy

Bo kuchnia jest jak życie - pełna niespodzianek. ;)

Bacha. :)

1. Data: 2002-12-05 12:30:17

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to moze tak: robia to tylko dlatego, ze inaczej nie potrafia, albo nie
chca -
> a to chyba nie jest zakochanie... czy jest

No ale sam napisałeś że nie mogą bez siebie żyć .... to nic nie znaczy ... ?
Nie wiem czy mogłabym się tak wyrazić gdybym kogoś nie kochała ...

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-01-31 22:08:20

Od: "kapuha" <k...@m...prof.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze to bardzooo bliska przyjazn??

--
Kapuha
"by zgromić wszystko, co zyciem nie jest...

Single parent famoly
ntg - moze nie całkiem..?
kiedy ludzie się wypalają......
Re: Przyjazn damsko-meska