Zakochac na sile

1. Data: 2002-12-03 16:27:08

Temat: Zakochac na sile
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Taka sytuacja:

Ona bardzo chce, i on bardzo chce, ale nie bardzo wiadomo co jest nie tak.
Lubia ze soba sie spotykac, rozmawiaja o glupotach (i nie tylko) do samego
rana, lubia byc blisko siebie a nawet przespali sie kilka razy. Dwa dni bez
jakiegokolwiek kontaktu, to o wiele za duzo. Po prostu zyc bez siebie nie moga,
ale zadne z nich nie jest zakochane, choc bardzo tego pragnie. Czy w takim
przypadku istnieje jakis sposob, zeby im to ulatwic? Rozpalic to uczucie?

Przemek.

1. Data: 2002-12-03 17:16:14

Temat: Re: Zakochac na sile
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypadku istnieje jakis sposob, zeby im to ulatwic? Rozpalic to uczucie?
Nie wiem czego Ty oczekujesz od "zakochania sie"?
Dla niejednego to co opisałeś to właśnie początek miłości...

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2002-12-03 20:33:09

Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypadku istnieje jakis sposob, zeby im to ulatwic? Rozpalic to uczucie?

Mi sie wydaje, ze w tym przypadku jest jedynie problem z interpretacja
znaczenia slowa milosc. Pozdrawiam.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

1. Data: 2002-12-04 00:35:01

Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w takim przypadku istnieje jakis sposob, zeby im to ulatwic?
> Rozpalic to uczucie?

Odradzam interwencję w jakiejkolwiek postaci!
Co będzie jak napalisz w jednym piecu, a w drugim przydusisz?
Raczej nie będą Ci wdzięczni...

P.S. Co z grupą od porad sercowych!? Ktoś chyba deklarował
gotowość do sporządzenia Request For Comments (czy jak to
się pisze)

Jakub Berent

1. Data: 2002-12-04 03:36:25

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

A ja myślę, że oboje się już "zakochali", tyle tylko, że na siłę chcą
przypasować się do jakiegoś nierealnego wzorca.
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2002-12-04 06:55:34

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message
> Hej,
>
> Taka sytuacja:
>
> Ona bardzo chce, i on bardzo chce,

Rzadko czego jestem pewna, ale przekonana jestem, że zakochać na siłę się
nie da. Albo się kocha albo się nie kocha. Zauwazyłam, że często piszecie
"ona/on", a nie "ja". A ja napiszę: ja. Rozmawiało nam się świetnie, do
rana, wiedzieliśmy, czego potrzebujemy spędzając razem czas, lubiliśmy swoją
bliskość, cieszyłą nas ona ale... z obu stron nie było miłości. Czy to
tragedia? Żadna. Było nam dobrze.
Może też być inaczej. Kochasz i za wszelką cenę chcesz być z tą drugą osobą
ale okazuje się to niemozliwe, uczucie nieodwzajemnione.

Zastanawia mnie jedna rzecz, mianowicie: czy nikt z Was nie doświadczył bądź
nie doświadcza desperackiego poszukiwania W SOBIE miłości względem drugiej
osoby? Wyjasniam, wyjaśniam... Jesteś samotny/a, w pewnym momencie ta
samotność zaczyna przytłaczać, ta wewnętrzna pustka i starasz się na siłę
zafascynować, a nawet zakochać w kims wybranym... i, co dziwniejsze, wcale
nie w osobie, która by odwzajemniła twoje uczucie! Czy ktoś z Was tak ma? Ja
sądzę, że to do końca normalne nie jest... Ciekawi mnie, z czego wynika...

--
~dipsom_ania~byczania~
Bo czasem lepiej odejść od zmysłów by...

1. Data: 2002-12-04 08:24:02

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dipsom_ania" <d...@g...pl> wrote in message

>Ciekawi mnie, z czego wynika...

(Pewnie z niedojrzałości emocjonalnej... tak sama sobie podpowiadam)
Albo z tego, że się ma nie do końca poukładane w mózgu.

1. Data: 2002-12-04 13:30:34

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> "dipsom_ania" <d...@g...pl> wrote in message

> (Pewnie z niedojrzałości emocjonalnej... tak sama sobie podpowiadam)
> Albo z tego, że się ma nie do końca poukładane w mózgu.

Hej,

A ja mysle, ze z tego, ze sie ma poukladane, ale... za bardzo :) A to nie
calkiem rozsadne kierowac sie tylko zdrowym rozsadkiem :) Mam racje?

Przemek.

1. Data: 2002-12-04 13:33:33

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czego Ty oczekujesz od "zakochania sie"?
> Dla niejednego to co opisałeś to właśnie początek miłości...
>
> Pozdrawiam
> Vicky

Witam,

No to moze tak: robia to tylko dlatego, ze inaczej nie potrafia, albo nie chca -
a to chyba nie jest zakochanie... czy jest ?

Pozdrowienia

Przemek.

1. Data: 2002-12-04 13:46:27

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to nie calkiem rozsadne kierowac sie tylko zdrowym rozsadkiem :) Mam
racje?

> Przemek.

Pewnie. :)
Kiedy smak życia odbiera apetyt, należy przyprawić je odrobiną szaleństwa.

Bacha.

Single parent famoly
ntg - moze nie całkiem..?
kiedy ludzie się wypalają......