Załamana pomocy

11. Data: 2006-11-26 20:28:06

Temat: Re: Załamana pomocy
Od: "Pastor Jones" <p...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-11-2006 o 20:42:01 <d...@n...pl> napisał(a):

> Pomó?cie oczym mam rozmawiaae z ch?opakiem jak do niego przychodze
> na jakie tematy porad 1/4 cie prosze bo ja milcze

Rozmawiajcie o waszej wierze i Bogu. To jest najlepszy temat.

--
Z Bogiem.

12. Data: 2006-11-27 22:52:49

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<d...@n...pl> wrote in message

> Pomóżcie oczym mam rozmawiać z chłopakiem jak do niego przychodze
> na jakie tematy poradźcie prosze bo ja milcze

Porozmawiaj z nim na temat wspolnego wypadu nad urwisko w sylwestrowa noc
--

Bluzgacz
GG:5015

Pernazyna
Informacja: Forum kognitywistyka.net przeniesione
Dla Tomka Starodawnego lektura ktorej szuka
destruktywne kłótnie w małżeństwie
psp