Załamana pomocy

1. Data: 2006-11-23 19:42:01

Temat: Załamana pomocy
Od: <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie oczym mam rozmawiać z chłopakiem jak do niego przychodze
na jakie tematy poradźcie prosze bo ja milcze

2. Data: 2006-11-23 20:11:34

Temat: Re: Załamana pomocy
Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@n...pl> napisał(a):

> Pomóżcie oczym mam rozmawiać z chłopakiem jak do niego przychodze
> na jakie tematy poradźcie prosze bo ja milcze

Jeśli Ci się uda to spróbuj o Twoim milczeniu.
To może być ciekawy temat.

puciek.

3. Data: 2006-11-23 20:27:33

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTAop.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@n...pl wrote:
> Pomóżcie oczym mam rozmawiać z chłopakiem jak do niego przychodze
> na jakie tematy poradźcie prosze bo ja milcze

Najpierw polski po może naucz rozmawiać się...

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

4. Data: 2006-11-23 21:10:36

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@n...pl wrote:
> Pomóżcie oczym mam rozmawiać z chłopakiem jak do niego przychodze
> na jakie tematy poradźcie prosze bo ja milcze

A juz myslalem, ze wszystkie kobiety pierdola
bez sensu. Jestes wyjatkowa i powinnas sie tym
cieszyc, a nie stresowac. Obejrzyjcie
film, zapytaj jak minal dzien.
--
assembler

5. Data: 2006-11-23 21:13:17

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

puciek2<p...@N...gazeta.pl>

> <d...@n...pl> napisał(a):

> Jeśli Ci się uda to spróbuj o Twoim milczeniu.
> To może być ciekawy temat.

Choć być może tylko na jeden raz.

Paff

6. Data: 2006-11-23 21:51:20

Od: "Dawid " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

assembler <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
skoro zostal twoim chlopakiem dlatego ze milczysz to powinnas kontynuowac a
jak juz da ci sygnaly ze jest tym znudzony to proponuje omowienie
nastepujacych lektur : "Antychryst" F. Nietzsche , oraz " O samobojstwie i
inne pisma pomniejsze" A. Schopenhauer . Jak juz nauczycie sie dyskutowac to
proponuje wprowadzic potyczki slowne w czym pomoze nastepujaca lektura "
Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporow" Zycze powodzenia w nowym podejsciu
do stosowania aparatu gebowego i jak juz to wszystko wdrozysz to twoj chlopak
doceni cie wlasnie za to ze milczalas.

7. Data: 2006-11-24 09:19:17

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@n...pl wrote:

> Pomóżcie oczym mam rozmawiać z chłopakiem jak do niego przychodze
> na jakie tematy poradźcie prosze bo ja milcze

Przed, czy po seksie?

8. Data: 2006-11-24 09:23:36

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<d...@n...pl>

> Pomóżcie oczym mam rozmawiać z chłopakiem jak do niego przychodze
> na jakie tematy poradźcie prosze bo ja milcze

A on co robi?

Paweł
--
Tak, mamy duszę, lecz złożoną z mnóstwa maleńkich robotów.
- Giulio Giorelli

9. Data: 2006-11-24 10:11:01

Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Pomóżcie oczym mam rozmawiać z chłopakiem jak do niego przychodze
> na jakie tematy poradźcie prosze bo ja milcze
Milczenie bywa czasem bardziej sympatyczne niż rozmowa ;)

--
Pozdr Ania
ania_de(at)ebns.pl

10. Data: 2006-11-25 22:21:37

Od: n1k3r <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@n...pl wrote:

> Pomóżcie oczym mam rozmawiać z chłopakiem jak do niego przychodze
> na jakie tematy poradźcie prosze bo ja milcze

A o czym rozmawiacie jak On do Ciebie przychodzi ;->

--
^ bagnet.pl ^

Pernazyna
Informacja: Forum kognitywistyka.net przeniesione
Dla Tomka Starodawnego lektura ktorej szuka
destruktywne kłótnie w małżeństwie
psp