Żałoba Narodowa

51. Data: 2009-09-22 06:59:47

Temat: Re: Żałoba Narodowa
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:a1573f5a-aa1f-42b7-9e6a-497560e9a369@d34g2000vb
m.googlegroups.com...
>Ale teraz nie jestem pewien, bo masa robi z nami coś niesamowitego,
>masa rozpuszcza cierpienie, łatwiej jest umrzeć na wojnie, bo wokoło
>giną inni, i nawet jak o bitwach opowiadamy to mówimy; 1000 czy 2000
>tyśiące tam zgineło, wyobrażasz sobie tysiąc trupów, a nam się to
>łatwo mówi, bo cierpienie uległo w masie niwelizacji i najgorsza
Ja na przykład jestem od jakiegoś czasu spaczony myśleniem WuTeCeowym.
W efekcie daje to taki sposób na 'ogarnianie' śmierci, przykładowo:

W Powstaniu Warszawskim, przez dwa miesiace, codziennie ginęło
tylu ludzi, co w ataku terrorystycznym na WTC ...

52. Data: 2009-09-22 07:16:58

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

"
Z tym powyżej o śmierci papieża to się zgadzam, polska od tego momentu
zaczeła być postrzegana jako fanatyczna, cudzoziemcy byli przerażeni
nagle tym zjednoliceniem, tym brakiem informacji innych w mediach ,
niż śmierć papieża, bali się bardzo również o siebie, aby przez
nieświadomość nie zranić opętanej masy, a wiedzieli że sama ich
odrębność jest nagle jakby bardziej widoczna.
"

Czytam to z lekkim niedowierzaniem...
...kolego, zyjesz w swoch urojeniach.

... hehe, cudzoziemcy bali sie po smierci papieza :))
LOL

Duch

53. Data: 2009-09-22 07:17:12

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> [...]

> efekt przedsiębiorczości erotyczno - matrymonialnej pewnej wdowy, która
> skopała mnie w pociągu demonstrując wdowie położenie obrączki. Inna
> wyrywała
> mi z rąk - w autobusie syna, z pomocą przyszła sąsiadka...
> W rzeczonym przypadku wszystko zrobiła ona, łącznie z paskami na
> fujarze, zaskoczyła mnie dając drapaka z moim nasieniem... Z mojej strony
> było to na tyle pochopne - po półrocznym flirtowaniu i wizytach, że
> uznałem
> za obiecujący związek z współnie zaplanowanym dzieckiem...

Rozumiem tylko oświeć mnie:
co w powyższym opowiadaniu jest zwierzęce???
... może zwalanie odpowiedzialności na partnerkę... (?) ;) /Robakks/

54. Data: 2009-09-22 07:36:55

Temat: Re: ?a?oba Narodowa
Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzkie tragedie są pożywką dla mediów? To przecież media nas tym
> karmią, to nasza pożywka. Media dają nam żreć to, co nam smakuje, z
> czego mają zysk. Może i czwarta władza jest częściowo odpowiedzialna za
> znieczulicę społeczną, ale wina przede wszystkim leży w naszej podłości
> i naszej naturze.

Być może, że jest to swego rodzaju chora symbioza.
Już Ci piszę co miałam na myśli w tej wypowiedzi.
Mianowicie, mój znajomy umarł w bardzo przypadkowych okolicznościach.
Nie była to śmierć tragiczna, naturalna ani żadna inna czysty
idiotyczny przypadek, lecz dla niektórych nadzwyczaj pouczający. W
dzień po jego pogrzebie kiedy jak to się mówi ( jeszcze nie ostygł)
kiedy rodzina była pół przytomna z rozpaczy przyjechali panowie
redaktorzy znanego szmatławca. Po co? No po to by, im sprzedać tę
historię niby pro publico bono. Dziady nie chcieli się odwalić,
rozumiesz? Owszem, gdy ludzie nie kupowali tego typu sensacji nie było
by wydawców tego typu sensacji.

-aszheri-

55. Data: 2009-09-22 07:38:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

c:psf,psp
"Duch" <n...@n...com>
> [...]

> Czytam to z lekkim niedowierzaniem...
> ...kolego, zyjesz w swoch urojeniach.
>
> ... hehe, cudzoziemcy bali sie po smierci papieza :))

hehe
Przecież on nie pisze o prawdziwych cudzoziemcach, ale o tych
których sobie stworzył we własnej wyobraźni.
Tam oprócz cudzoziemców i opętanej masy istnieją także inne
fantomy, memy, demony, robakksy i Bóg wie co jeszcze. :)
"przedziwny świat głąba" :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

56. Data: 2009-09-22 07:48:19

Temat: Re: Jajoba Naro...
Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Wrz, 21:18, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> W państwie w którym żyje ponad 90% zdeklarowanych katolików
> ogłoszono Żałobę Narodową by uniemożliwić wrogom Kościoła
> jawne okazywanie radości z powodu śmierci Wielkiego Polaka.

Że niby ja wróg kościoła? Bynajmniej! Ja należę do kościoła.
I nie jestem przeciwko żadnej większości a raczej za mniejszością
zwykle permanentnie ostentacyjnie pomijaną.
I nie uważa, że tak postawa wyklucza się wzajemnie.

> Gdybym zajmował się zawodowo psychologią - to w tabloidzie
> pacjentki aszheri wpisałbym w rubryce "konfabulacje" następującą uwagę:
> chora cierpi na nadinterpretacje. Najpierw na podstawie tekstu, którego
> nie czuje wyobraża sobie nieprawdę, a gdy dowie się co tekst oznacza
> to nadaje mu przezwisko: "dorobiona po czasie prawa ideologia". :)

Mogła bym tu z Tobą uprawiać w nieskończoność tę świńską inteligencje
na epitety, ale nie zrobię z przyczyn czysto praktycznych. ;))

-aszheri-

57. Data: 2009-09-22 07:55:15

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aszheri" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> [...]
>dzień po jego pogrzebie kiedy jak to się mówi ( jeszcze nie ostygł)
>kiedy rodzina była pół przytomna z rozpaczy przyjechali panowie
No to chyba jednak śmierć była tragiczna ? Chyba, że ja źle rozumiem
definicję. No ale dla rodziny - tragedia.

Mojej znajomej syn kilkunastoletni syn zmarł z dnia na dzień - ręka
w gipsie go rozbolała, a kilka godzin później... Żaden reporter się
nie pojawił - śmierć nie była głośna - ale jakby się pojawili to
na bank by doszło do starcia ze środowiskiem lekarzy, szukanie
błędów w sztuce itp.

Tej rodzinie by to jednak w niczym nie pomogło, byłaby masakra...

58. Data: 2009-09-22 07:58:04

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message news:h99tlm$bq2

> Rozumiem tylko oświeć mnie:
> co w powyższym opowiadaniu jest zwierzęce???
> ... może zwalanie odpowiedzialności na partnerkę... (?) ;) /Robakks/

Zahaczyłeś mnie o gwałt - nie istniejący w świecie zwierząt. A po necie
plączą się echa z tej mojego przypadku uznałem za celowe wyjaśnienie jeszcze
raz. Ja rozumiem - jak miała wytłumaczyć się kobieta mężowi i rodzinie - ale
nie znoszę kłamstwa - nie mogę skłamać jak w M-jak mydło, że biorę pełną
odpowiedzialność za to, co się stało.
Chciałem badania DNA dziecka i jeżeli moje - to mogę wziąć za nie
odpowiedzialność... I to jest jedyna odpowiedzialność, no chyba, że jeszcze
za mamusię, ale to dla mnie nic nowego... :-)))))))))))))))

59. Data: 2009-09-22 07:59:19

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tam oprócz cudzoziemców i opętanej masy istnieją także inne
> fantomy, memy, demony, robakksy i Bóg wie co jeszcze. :)

Widze ze sie wciagneles w dyskusje z nim i starasz sie przedstawiac
swoje argumenty.
MZ, to blad, bo zakladasz ze rozmawiasz z kims
kto w miare rzetelnie dyskutuje.
Tu tak nie jest.
Glob gdy widzi inne argumenty, zwlaszcza przeciwstawne do jego,
to wchodzi w "oblezona twierdze" i stara sie za wszelka cene
udowodnic swoje (nawet jesli obsurdalne) argumenty.
Rownoczesnie opluwa i stara sie zdyskredytowac interlokutora.
On o zadnej dyskusji nie chce slyszec!

A argumenty jakich uzywa typu "strach" i "opetane masy" pasuja do jego
swiata w ktorym aktualnie przebywa.

Pozdr,
Duch

60. Data: 2009-09-22 07:59:38

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aszheri" <a...@o...pl>
m.googlegroups.com...

> [...]

> Mogła bym tu z Tobą uprawiać w nieskończoność tę świńską inteligencje
> na epitety, ale nie zrobię z przyczyn czysto praktycznych. ;))

hehe
przekonałaś mnie argumentem "świńska inteligencja na epitety",
który jest tak niedorzeczny, że aż godny by go uznać. ;)))
W sprawie politycznego ogłaszania Żałoby Narodowej mającej
na celu integrację społeczeństwa w duchu narodowym - nie chce
mi się dyskutować, bo polityka bywa często równie niedorzeczna
jak Twój powyższy argument (przynajmniej na pozór).
To tak jak z graniem w szachy. Ktoś, kto przewiduje tylko dwa ruchy
do przodu nie zrozumie tych, którzy przewidują więcej niż dwa. :-)
hejka! :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

JAKIE TO PRAWDZIWE...
Re: ciąg dalszy rozmowy z E.Robaksem
o szkodliwości przywilejow
Ból - jeden z fundamentów człowieczeństwa wykraczający poza czas.
Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...