Zamek szyfrowy ???

1. Data: 2004-07-07 11:50:13

Temat: Zamek szyfrowy ???
Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Poszukuje czegos w rodzaju zamka do drzwi lecz powinien byc otwierany tylko
przez personel znajacy kod. Nie chodzi mi tu o jakies skomplikowane zamki na
karty magnetyczne lecz cos prostego i oczywiscie niedrogiego.
Rozwiazaniem bylby oczywiscie domofon, lecz jest jeden problem....aby wyjsc
(jedna osoba ) musiala by byc szybsza od pradu:)
Wdzieczny bede za pomysly oraz gdzie tego szukac

--
Remek www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

1. Data: 2004-07-07 11:57:27

Temat: Re: Zamek szyfrowy ???
Od: "Mustafa" <m...@n...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> karty magnetyczne lecz cos prostego i oczywiscie niedrogiego.

http://www.hsk.pl/index.php?s=4&t=lockdata
=======
Mustafa

1. Data: 2004-07-07 12:01:59

Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> szukaj wiadomości tego autora

Mustafa <m...@n...blabla.pl> napisal nam:

> http://www.hsk.pl/index.php?s=4&t=lockdata
> =======
> Mustafa

watpie by bylo to NIE drogie...

szyfrator wpisac na allegro i problem z glowy (do tego zasilacz home made
styka i zamek elektromagnetyczny).

Nie sa drogie, tym bardziej ze dzisiaj nie zrobisz zamka latwo bo UA3730 juz
nie produkuja i wszystko jest na mikroprocesorze. Sa jeszcze ladniej
wykonane ale drozsze np ROGER.

1. Data: 2004-07-07 12:18:20

Od: Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Remek wrote:
> Rozwiazaniem bylby oczywiscie domofon, lecz jest jeden problem....aby wyjsc
> (jedna osoba ) musiala by byc szybsza od pradu:)
Nie bardzo rozumiem dlaczego nie domofon lub 2 domofony?
Piotr

1. Data: 2004-07-07 14:41:14

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drzwi wejsciowe z zamkiem szyfrowym robi firma, nazwy nie pamietam, salon u
Polczynskiej i bodajze Lustrzanej (albo w poblizu, w
kazdym badz razie na rogu) na warzawskim Bemowie.
Byly tez polskie zamki szyfrowe, tanie i niezle (choc plastikowe glówki kluczyków sie
lamaly), ale juz raczej nie do kupienia.
JaC

1. Data: 2004-07-07 17:16:46

Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Fonon" <f...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> Nie bardzo rozumiem dlaczego nie domofon lub 2 domofony?

bo gdy bedzie tylko jedna osoba z personelu, to nie wyjdzie :( nie zdazy
dobiec :) do dzrwi nim pusci domofon

1. Data: 2004-07-09 07:49:30

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Remek" <c...@c...tam.pl> wrote in message

> Uzytkownik "Fonon" <f...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> wyjsc
>
> bo gdy bedzie tylko jedna osoba z personelu, to nie wyjdzie :( nie zdazy
> dobiec :) do dzrwi nim pusci domofon

Nie rozumiem. Zazwyczaj w drzwiach otwieranych domofonem/zamkiem szyfrowym
od wewnatrz montuje sie normalną klamke bądź dodatkowy przycisk domofonowy
przy drzwiach po to aby można było wyjść. Przeciez nie robimy wiezienia - to
wejscie ma byc utrudnione ale nie wyjscie. Rozwiazanie z klamką ma jedną
podstawową zaletę - działa bez prądu co może być bardzo ważne w sytacji
braku prądu lub (odpukać!) pozaru gdy pomieszczenie jest zadymione.

Zaslav

1. Data: 2004-07-09 08:29:16

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "Fonon" <f...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> wyjsc
>
> bo gdy bedzie tylko jedna osoba z personelu, to nie wyjdzie :( nie zdazy
> dobiec :) do dzrwi nim pusci domofon

Wystarczy zamontować rygiel elektromagnetyczny z pamięcią.
Taki rygiel jest otwarty tak długo, zanim drzwi (furtka) nie zostaną otwarte
i zamknięte ponownie.

Można też zamontować zwykły wyłącznik w zasięgu ręki wychodzącego.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2004-07-09 10:16:52

Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości news:cclim8$e1f$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> podstawową zaletę - działa bez prądu co może być bardzo ważne w sytacji
> braku prądu lub (odpukać!) pozaru gdy pomieszczenie jest zadymione.

No ale tu jest inna sytuacja, i chodzi glownie o to aby ktos nie wyszedl z
pomieszczenia, WEJSC moze kazdy bo taka jest specyfika tego miejsca !
Ale nie wazne w ktora strone, wejsc czy wyjsc, chodzi o tanie rozwiazanie
tego problemu.Tak dodatkowa klamka na jednej stronie a brak klamki z drugiej
... to jest jasne. Natomiast zauwazylem tu problem w momencie zaniku
zasilania i wtedy jest brak mozliwosci ewakuacji!!!Masz racje nie wzialem
tego pod uwage.
Czyli najprostsze rozwiazanie to : zamek zatrzaskowy i klucz dla personelu ?
!
Chcialem to zrobic troche nowoczesniej :(

1. Data: 2004-07-11 17:02:36

Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> szukaj wiadomości tego autora

Remek <c...@c...tam.pl> napisal nam:

> [...]
> Czyli najprostsze rozwiazanie to : zamek zatrzaskowy i klucz dla
> personelu ? !
> Chcialem to zrobic troche nowoczesniej :(

akumulator 12V 7Ah, dwie diody schottkey 3A, rezystor do podladowywwania
akumulatora.... i uklad awaryjengo zasilanai gotowy. Zamek na prad staly a
nie zmienny.

pytanie technologiczne
działka budowlana
czy ktoś posiada płytę gazową...