Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!orion.cst.tpsa.pl!ne
ws.tpnet.pl!not-for-mail
Message-ID: <3...@f...onet.pl>
From: expert <e...@f...onet.pl>
Reply-To: e...@f...onet.pl
Organization: http://bx6.deja.com/dnquery.xp?DBS=2&ST=MS&VW=&QRY=e...@f...onet.pl
&svcclass=dnold
X-Mailer: Mozilla 3.0 (Win95; I)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.sci.matematyka,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Zamykam dyskusje i zakazuje dalszej.Re: Odp: Odp: Odp: 3 tysiaclecie
rozpoczyna sie 1.1.2000
References: <3...@f...onet.pl> <JMp24.23506$Oo3.547260@news.tpnet.pl>
<s...@k...pactor.com.pl>
<82m4kg$89j$1@news.ipartners.pl>
<P...@a...sgh.waw.pl>
<3...@n...icm.edu.pl>
<P...@a...sgh.waw.pl>
<3...@n...icm.edu.pl> <Wjcb4.6370$N3.138432@news.tpnet.pl>
<zfpb4.6930$N3.152289@news.tpnet.pl> <Vmrb4.7156$N3.158182@news.tpnet.pl>
<84m6p2$a5v$1@sunsite.icm.edu.pl> <ATYc4.22527$N3.528426@news.tpnet.pl>
<3...@1...158.99.2> <3...@f...onet.pl>
<HLpe4.7845$X3.138065@news.tpnet.pl> <3...@f...onet.pl>
<X1Le4.12226$X3.225770@news.tpnet.pl>
<eCqf4.20294$X3.409535@news.tpnet.pl> <3...@f...onet.pl>
<yX4h4.38130$X3.788424@news.tpnet.pl> <3...@f...onet.pl>
<Tzmh4.41134$X3.855541@news.tpnet.pl>
<X_6i4.49517$X3.1044344@news.tpnet.pl> <3...@f...onet.pl>
<3...@f...onet.pl> <RX3j4.1713$Hi2.32592@news.tpnet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 69
Date: Tue, 25 Jan 2000 01:20:46 GMT
NNTP-Posting-Host: 212.160.19.103
X-Complaints-To: a...@t...pl
X-Trace: news.tpnet.pl 948763246 212.160.19.103 (Tue, 25 Jan 2000 02:20:46 MET)
NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Jan 2000 02:20:46 MET
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.matematyka:14102 pl.sci.psychologia:38764
pl.soc.religia:134821
Ukryj nagłówki
To nie jest zadna klasa twierdzen, ani nawet pojedyncze.
To jest nierownosc
a pytanie w zadaniu jest,
dla jakich n nierownosc jest prawdziwa .
KPW ?
Zadne twierdzenie, tylko prosta nierownosc dla dzieci z klasy 3 szkoly
podstawowej.
sio i koniec tego watku obok tematu.
Koniec koniec.
Zdefiniowalem pojecie roku 0 = -1 B.C.
I zamykam dyskusje.
I wietrze sale.
KONIEC.
Zakazuje dalszej dyskusji.
Moja definicja. Moj system kalendarza. Zapisany w encyklopedii
elektronicznej i basta.
Wymyslajcie sobie wlasne teorie.
Krzysztof Dominko wrote:
>
> Patrz moja odpowiedz dla Czarka, ponadto
> 1. zgadzam sie, ze jest to klasa twierdzen na poziomie cymabala z
> podstawówki - ale twierdzen z formalnego punktu widzenia
> 2. Klase mozna rozszerzyc latwo zamiast polowa podajac dowolne ulamki
> wlasciwe i zamiast slowo pierwiastek podac dowolna potege (niechby tylko
> ulamkowa (ulamków wlasciwych)) - wtedy problemem (juz nie takim
> podstawówkowym, raczej gimnazjalnym) jest znalezienie najmniejszej n dla
> takiego twierdzenia....
> Kwantyfikator znam (i to dwa...), znam tez pojecie twierdzenia
> "mocniejszego" (bardziej ogólnego) - co nie wyklucza istnienia twierdzen
> slabszych
> --
> Krzysztof Dominko
> (0)501029908, jakby ktos musial dzwonic
> Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@f...onet.pl...
> > expert wrote:
> > >
> > > > Napisane przeze mnie twierdzenie to opis grupy twierdzeń.
> > > > Dla liczby 5 połowa jest większa od pierwiastka.
> > > > Dla liczby 6 połowa jest większa...
> > > > Dla liczby 7....
> > > > ...
> > >
> > > Chyba nie wiesz co mowisz.
> > > Jest taki kwantyfikator
> > > "dla kazdego"
> > > czyli dla kazdej liczby naturalnej : ....twierdzenie
> > >
> > > To jest jedno twierdzenie a nie zadna grupa.
> > > Marsz do podstawowki.
> > a poza tym to jest prosta njierownosc
> >
> > n/2 > n** (1/2)
> >
> > (n/2)**2 > n ( dla n> 1)
> > 1/4 * n**2 - n > 0
> >
> > n**2 - 4 n > 0
> >
> > n - 4 > 0
> > n > 4
> >
> > czyli zadna tam grupa twierdzen
|