Zanik nerwu wzrokowego

1. Data: 2002-12-06 15:36:09

Temat: Zanik nerwu wzrokowego
Od: "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarz stwierdził u mnie jakieś podejżane zmiany nerwu wzrokowego, czy
to oznacza Jaskre? od czego coś takiego? jak się to leczy? dostałem jakieś
tabletki z borówek... czy związane jest to w jakiś sposób od trybu
życia/diety ?

2. Data: 2002-12-08 17:46:34

Temat: Re: Zanik nerwu wzrokowego
Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to oznacza Jaskre? od czego coś takiego? jak się to leczy? dostałem jakieś
> tabletki z borówek... czy związane jest to w jakiś sposób od trybu

Jezeli jest cos podejrzanego w wygladzie nerwu wzrokowego nalezy zrobic jego
diagnostyke - na poczatek pole widzenia, pomiar cisnienia wewnatrzgalowego i
badanie barw jako najbardziej dostepne i pierwsze z wyboru badania. Reszta -
wg wynikow.
casus

Jak moge rozpoznac czy bieze kokaine ?
jak wyleczyć zapalenie?
klopot z "glowa"
Palec skaleczenie (blahostka?czynie) pilne
problem ze stawem - dosc pilne