Zanim znowu czepisz się księży.

11. Data: 2021-10-29 08:40:02

Temat: Re: Zanim znowu czepisz się księży.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.10.2021 o 20:39, XL pisze:

> Ale wiesz to na pewno

Tak. Wiadomo na pewno.

> (czyli masz dowody),

Ta. Są dowody.

https://oko.press/dziwisz-pedofilia-w-kosciele/

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/kardyna%
C5%82-dziwisz-zostanie-ukarany-ks-isakowicz-zaleski-
prawo-%C5%9Bwieckie-obowi%C4%85zuje-wszystkich/ar-BB
1evpv9

"Zawiadomienie Państwowej Komisji ds. Pedofilii do prokuratury dotyczy
oprócz kardynała Stanisława Dziwisza również Tadeusza Rakoczego, Romana
Pindla i Piotra Gregera. Podstawą wniosku jest podejrzenie
niezawiadomienia organów ścigania o możliwości popełnienia przestępstwa.
Według komisji duchowni wiedzieli o tym, że Janusz Szymik był
wykorzystywany seksualnie w latach 80-tych przez ks. Jana Wodniaka i nie
zawiadomili o tym odpowiednich służb."

"Ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski podkreślił, że chciałby, aby kardynał
Stanisław Dziwisz publicznie przeprosił za swoje postępowanie w sprawie
Janusza Szymika. Kardynał miał wiedzieć o sprawie już w 2012 r., ale od
tego czasu pozostał bezczynny. Isakowicz-Zaleski dodał, że "nawrócenie
dotyczy wszystkich". - Przyznanie się do winy nie jest szokujące,
szokujące jest to, że ktoś kłamie lub ukrywa rzeczy, które powinny być
ujawnione - powiedział."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2021-10-29 23:08:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> dotyczy wszystkich". - Przyznanie się do winy nie jest szokujące,
> szokujące jest to, że ktoś kłamie lub ukrywa rzeczy, które powinny być

Ach, oko.press i msn.com.pl. Super i mega! Lepsi nawet niż bliźniacze GWno
?
No to cóż, poczekamY na te wyroki, co? Już widzę tych twoich czerwonych
sędziów, wydających je ??

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2021-10-29 23:10:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Tak. Wiadomo na pewno.

> Ta. Są dowody.
>
> https://oko.press

Za Wiki:
,,Serwis OKO.press został uruchomiony 15 czerwca 2016 przez Fundację Ośrodek
Kontroli Obywatelskiej ,,OKO", założoną 10 marca 2016 przez Helenę Łuczywo,
Seweryna Blumsztajna, Jacka Rakowieckiego, Jana Ordyńskiego i Piotra
Pacewicza[3], przy wsparciu: Agory, wydawcy ,,Gazety Wyborczej", spółki
Polityka i osób prywatnych[4]. ,,
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2021-10-30 13:26:26

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.10.2021 o 23:08, XL pisze:

> Ach, oko.press i msn.com.pl.

Ale że kłamią?
Państwowa komisja nie złożyła zawiadomienia do prokuratury, czy o co ci
chodzi?

https://www.tvp.pl/regiony-tvp/regiony/krakow/aktual
nosci/na-sygnale/do-prokuratury-wplynelo-zawiadomien
ie-z-komisji-ds-pedofilii/52732773

Teraz lepiej?

"W informacji przesłanej przez Państwową Komisję ds. Pedofilii
zaznaczono, że po zapoznaniu się z posiadanymi materiałami stwierdziła
ona, że duchowni wskazani w zawiadomieniu posiadali wystarczającą wiedzę
o wykorzystaniu seksualnym dzieci w latach wcześniejszych. Urząd
podkreślił, że nie ma przeszkód formalnych, by osoby te mogły zostać
pociągnięte do odpowiedzialności karnej.

Komisja podkreśliła przy tym, że stoi na straży interesu społecznego,
dbając o sprawiedliwość dla poszkodowanych przestępstwem pedofilii.
Urząd wysłał już 84 zawiadomienia do prokuratury, w tym 34 w związku z
niezawiadamianiem o przestępstwach."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2021-10-30 18:45:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> dbając o sprawiedliwość dla poszkodowanych przestępstwem pedofilii.
> Urząd wysłał już 84 zawiadomienia do prokuratury, w tym 34 w związku z

Super ? No to co, skoro szanowna komisja już stwierdziła bezsporną winę,
to teraz już tylko pozostaje nam czekać na te szybkie wyroki od twoich
wolnych sędziów ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

16. Data: 2021-10-31 21:45:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> ona, że duchowni wskazani w zawiadomieniu posiadali wystarczającą wiedzę
> o wykorzystaniu seksualnym dzieci w latach wcześniejszych.(...)

Cwietia, weź no mi powiedz, co to znaczy ,,wystarczająca wiedza" o
przestępstwie. No bo czy Tusk posiadał tę ,,wystarczającą wiedzę" o realnym
zagrożeniu olbrzymich pieniędzy, ulokowanych przez tysiące Polaków w Amber
Gold?
Co twoje ,,wolne sądy" na jego wiedzę?

I czym jest ta tajemnicza ,,wystarczająca wiedza" o przestępstwie? Czy np.
ja NABYWAM WYSTARCZAJĄCĄ WIEDZĘ, kiedy ktoś przy mnie OŚWIADCZY, że został
zgwałcony np. (dla lepszej analogii) przez Tuska? A nawet kiedy ileś
tysięcy osob mi to POWIE, to czy moja wiedza jest ,,wystarczajeca"? Mam od
razu biec z nią do prokuratora, bęcwałku?
A co prokurator na ,,wiedzę" Tuska? Czy była wystarczająca? Coś mnie
ominęło, osiołku ty? LOL

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2021-11-01 14:35:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2021 o 21:45, XL pisze:

> I czym jest ta tajemnicza ,,wystarczająca wiedza" o przestępstwie? Czy np.
> ja NABYWAM WYSTARCZAJĄCĄ WIEDZĘ, kiedy ktoś przy mnie OŚWIADCZY, że został
> zgwałcony

Tak. Np. kiedy przyjdzie do ciebie dziecko w szkole, w której pracujesz
(lub pracowałaś) i powie, że zostało zgwałcone lub było molestowane
przez innego nauczyciela, masz obowiązek coś z tym zrobić, zgłosić
dalej, zamiast zamykać oczy i udawać, że nic się nie stało.

To naprawdę jest proste, nie ma co komplikować. Chyba że się chce mydlić
komuś oczy, by uniknąć odpowiedzialności lub usprawiedliwić samego siebie.

--

Ewa

18. Data: 2021-11-01 22:48:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> komuś oczy, by uniknąć odpowiedzialności lub usprawiedliwić samego siebie.

Czyli co - dziecko przychodzi i mówi mi o zgwałceniu i to jest moja
,,wystarczająca wiedza", abym
kierowała wniosek do prokuratury? Jak ta komisja od pedofilii? Ty na głowę
upadłaś, czy trzecia dawka?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

19. Data: 2021-11-02 09:05:50

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cwietia, weź no mi powiedz, co to znaczy ,,wystarczająca wiedza" o
> przestępstwie.

To, że ktoś miał wiedzę o popełnionym przestępstwie i nie zgłosił tego
do prokuratury.
Czego znowu nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2021-11-02 09:09:01

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.11.2021 o 22:48, XL pisze:

> Czyli co - dziecko przychodzi i mówi mi o zgwałceniu i to jest moja
> ,,wystarczająca wiedza", abym
> kierowała wniosek do prokuratury?

Ty byś pewnie to olała, ale normalny człowiek zgłosiłby to do
prokuratury, bo nie on jest od decydowania czy do przestępstwa doszło,
czy nie doszło. Od tego jest prokuratura i sąd. A w tych przypadkach
trzeba koniecznie dodać, że niezawisły. W szczególności od katotalibów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Statystyka w służbie totalitaryzmu.
istnienie staje się aktem buntu