Zapalenie nerek? Kamica? czy co to?

1. Data: 2007-06-28 10:01:31

Temat: Zapalenie nerek? Kamica? czy co to?
Od: "Adam Szylko" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od pewnego czasu zaobserwowałem, że cos ze mną się dzieje niedobrego (chyba
niedobrego).
W zeszłym tygodniu podczas oddawania moczu odczuwałem lekki bój i jakby
pieczenie w końcowej fazie. Zaobserwowałem wtedy ze 2 razy, że na sam koniec
była kropelka, dwie krwi... to juz przeszło, teraz mam wrażenie, że jakbym
częściej miał, ale mniejsze potrzeby oddawania moczu.
A dziś jak sie obudziłem, to cały czas czuję lekki bój z lewej strony na
wysokości brzucha. Nerki?
Zastanawiam się czego to moga buyc objawy i czy mam sie bać, czy też samo to
przejdzie.
A może konieczny jest lekarz? ale tych to sie boję....

--
pozdrawiam serdecznie,
Adam

2. Data: 2007-06-28 11:10:28

Temat: Re: Zapalenie nerek? Kamica? czy co to?
Od: "lotto" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idź do lekarza i zrób USG a potem urografię. Krew może być efektem
podrażnienia przewodów moczowych przez schodzący kamień. Bóle moga nasilać a
wtedy to już tylko kroplówka lub zatstrzyk przeciwbólowy
Lotto

3. Data: 2007-06-30 13:35:08

Od: Antonio <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Szylko napisał(a):
> [...]
> przejdzie.
> A może konieczny jest lekarz? ale tych to sie boję....

Przyczyn może być kilka, z najbardziej prawdopodobnych to: zapalenie
prostaty, zapalenie nerek, kamica nerkowa. Koniecznie idź do urologa bo
wszystkie te choroby wcześnie leczone nie powodują powikłań.

Zarobki pielegniarek wazniejsze od sprzetu medycznego.
bez borowania - piaskowanie
Co na wzmocnienie dla osoby starszej ??
torbiel w zatoce szczękowej
dziwny bol odbytu