Zapalenie nerwu twarzowego

11. Data: 2002-04-17 05:57:53

Temat: Re: Zapalenie nerwu twarzowego
Od: "Sza-Man" <w...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Trzeciak" napisał w wiadomości

> KŁAMSTWO.

Zabieg polega na przyłożeniu dłoni do twarzy
i głaskaniu twarzy
tak jak matka głaska chore dziecko
więc na pewno to Ci nie zaszkodzi a może pomóc.

> Załóżmy, że może usunąć, a czy usunie? A czy zdarza się, że nie może
usunąć?

Ilość zabiegów zależy od skuteczności bioterapeuty
i predyspozycji psychicznych pacjenta.
Dla jednych pacjentów wystarczy jeden zabieg
dla innych dwa lub trzy zabiegi.

> ZA DARMO???

Oczywiście:
Profesorom Akademii Medycznych
Ordynatorom szpitali
oraz członkom grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
konsultacje ZA DARMO

z poważaniem
Sza-man

12. Data: 2002-04-17 11:48:22

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sza-Man wrote:

> Zabieg polega na przyłożeniu dłoni do twarzy
> i głaskaniu twarzy
> tak jak matka głaska chore dziecko
> więc na pewno to Ci nie zaszkodzi
> a może pomóc.

No tak, a ja pisałem w innym miejscu, że placebo daje u 20% badanych
działania niepożądane. Ale przecież wiadomo, że matka NIGDY nie krzywdzi
dziecka, tak samo bioenergoterapeuta NIGDY nie szkodzi. Ech .....

Leszek

drozdze piekarskie
Klinika snu - Łódź
zespół nadnerczowo płciowy