Zapalenie okoloustne

1. Data: 2006-05-11 20:43:04

Temat: Zapalenie okoloustne
Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś zna skuteczny preparat na zapalenie okołoustne???
Ja odwiedziłam trzech dermatologów i każdy przepisał coś równie
nieskutecznego.
Niespecjalnie również udało mi się dowiedzieć jak pielęgnować skórę. Czy
można używać maseczek i usuwać zaskórniki?
BArdzo proszę o rady dot. pielęgnacji i może jakiejść pomocnej diety. Czy
któreś produkty powodują zwiększenie zaczerwienienia i wyprysku? Ewentualnie
proszę o namiar na dobrego dermatologa w Katowicach lub okolicy.
Dziękuję i pozdrawiam
Aśka

2. Data: 2006-05-12 07:50:51

Temat: Re: Zapalenie okoloustne
Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, widzę, że nadal szukasz odpowiedzi. Ja już tu pytałam o "czerwone nad
ustami" i niestety nie dostałam zbyt wielu informacji. A tak ogólnie to czy
jesteś alergikiem bo ja tak. Do tej pory miałam tylko problemy z katarem i
astmą ale moja lekarka twierdzi, że to alergia krocząca i będzie coraz
gorzej.
Może chociaż Tobie uda się wyzdrowieć.
Pozdrawiam. Marta

3. Data: 2006-05-12 16:04:09

Od: "SJ" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy ktoś zna skuteczny preparat na zapalenie okołoustne???

Nie jestem lekarzem i moje przemyślenia proszę brać na własne ryzyko. Otóż
swojego czasu doszedłem do wniosku, że bardzo trudne do wyleczenia
[niemożliwe!?] podrażnienai wkoło ust mogą być drożdzycą. Spróbowałem
propolisu [to kit pszczeli na spirytusie]w rozcieńczeniu z przegotowaną wodą
1:10 [sam propolis jest zbyt silny i między innymi może przebarwić skórę]...
Podziałało rewelacyjnie. W kilku podobnych przypadkach również
zaobserwowałem szybką poprawę. Życzę , aby i Tobie rada się przydała...
Robol

4. Data: 2006-05-12 19:01:22

Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy taki specyfik nadaje się do wrażliwej skóry?
Mam nawet kit pszczeli w domu, który zazwyczaj używam na ból gardła (dziadek
uważa, ze to cudo na wszystko i zaopatrzył mnie w pokaźną butelkę), ale o
twarzy nie myślałam. To jest naprawdę bardzo ostre ;-)))

Ale zobaczymy, spróbuję
Pozdrawiam
Aśka

5. Data: 2006-05-13 06:59:28

Od: "SJ" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uważa, ze to cudo na wszystko i zaopatrzył mnie w pokaźną butelkę), ale o
> twarzy nie myślałam. To jest naprawdę bardzo ostre ;-)))

Dopisuj -proszę -swoje odpowiedzi pod listem, a nie nad, gdyż tak jest w
zwyczaju w necie.

Mądry dziadek. Kit pszczeli był już znany i stosowany w praktyce w
starożytnym Egipcie. Zauważono, że pszczoły zabezpieczają nim ul przed
rozwojem bakterii, grzybów itd... Kit używano do balsamowania zwłok. Ciało
nie rozkładało się tak szybko pod jego wpływem.
Używane specyfiki na bazie spirytusu zazwyczaj rozprowadza się do 10%
rozworu, albowiem sam spirytus nie działa zbyt dobrze na skórę , błony
śluzowe [!] itd - powodując bardzo silne nieporządane przesuszenie, jak
również potrafi zniszczyć na przykład strukturę śluzówki. Roztór działa
wystarczająco dobrze i nie ma potrzeby używać silnieszego propolisu... Przy
obawach można te proporcje jeszcze zwiększyć i zrobić roztwór 3%. Sądze, że
jego działanie będzie równie dobre.
Oczywiście masz na myśli przemycie miejsc chorych , a nie okłady ? Bo o
przemyciu myślałem.
Robol

Coś o technice mierzenia ciśnienia
temoperatura i ból