Zapalenie okostnej

1. Data: 2002-03-06 17:31:22

Temat: Zapalenie okostnej
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow, nie znam panujacych tu zwyczajow, ale mam
nadzieje, ze gafy zadnej nie popelniam.

Mam takie pytanie - czy ktos sie orientuje jak sie objawia zapalenie
okostnej zeba ? Czy zawsze sie puchnie itp ? Mam cos z zebem, boli mnie od
poniedzialku, bylam juz dwa razy u dentysty, dzisiaj doszedl do wniosku, ze
to zapalenie okostnej i przepisal antybiotyki. Prawde mowiac mam jednak
duze watpliwosci czy to na pewno jest zapalenie okostnej i czy mam brac
przepisane antybiotyki czy raczej wybrac sie do innego dentysty ? Dodam, ze
zab to jedynka wiec zalezy mi na tym, zeby nie okazalo sie pozniej, ze
przez czyjes niedopatrzenie czy niedouczenie trzeba go wyrwac. A prawde
mowiac te dwa razy co bylam teraz to ten dentysta sprawial wrazenie dosc
zagubionego w tym co robi

Tak wiec prosilabym bardzo jak ktos sie dokladniej orientuje w sprawie tego
zapalenia okostnej o informacje.

Pozdrawiam,
Monika

--