Zaparcie u dziecka

1. Data: 2002-03-19 10:29:13

Temat: Zaparcie u dziecka
Od: "AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po przebytej infekcji leczonej antybiotykiem moje dziecko (3,5) "zatkało"
się na amen (należy do niejadków). Tydzień temu robiłam jej lewatywę (lekarz
przepisał mi specjalny płyn, Eneme czy coś takiego). Pomogło, ale znowu
przez 6 dni nic nie poszło, choć jadła właściwie tylko warzywa gotowane i
owoce, a moja myszka nie chce słyszeć o powtórce. Żadne leki
przeczyszczające typu Relax nie pomagają. Może ktoś miał podobny problem i
poradził sobie z tym. Będę wdzięczna za każdą radę.
AjBiEm