Zapiekanka Pascala - co dodac, zmienic?

11. Data: 2006-02-10 14:25:44

Temat: Re: Zapiekanka Pascala - co dodac, zmienic?
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
news:dsi6os$1pi$1@news.dialog.net.pl...

> No tak, pospieszylam sie, nie doczytalam. Sorki ;)))
>
> --
> Pozdrawiam
> Iwona

Wcale się nie pospieszyłaś, z pomysłu chętnie skorzystam, bo ja to głównie
taką śmietankę do kisielu dodawałam.

Anet

12. Data: 2006-02-10 14:40:37

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisal(a):
> Mozna tez zrobic deser piankowy. W twoim przypadku mozesz zmniejszyc
> proporcje.
Abo placek śmietanowy :)

PLACEK ZE SMIETANY

1/2 litra dobrej śmietany
1/2 szklanki cukru
1/2 szklanki mleka
1 ? 2 łyżki żelatyny
zapach i cukier waniliowy
2 galaretki w różnych kolorach

Przygotować galaretki, pokroić na kostki. Żelatynę namoczyć w 1/3 szklanki
zimnej przegotowanej wody, następnie zagotować 1/2 szklanki mleka i
rozpuścić żelatynę w dobrze ciepłym mleku. Śmietanę, cukier, zapach,
wystudzoną żelatynę zmiksować razem, dodać pokrojoną galaretkę, wymieszać.
Wylać do tortownicy i wstawić do lodówki.
Ania

--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

13. Data: 2006-02-10 15:10:51

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Killer" <b...@t...com> napisał w wiadomości

> Zrobiłem dziś tą zapiekankę według oryginału, lecz zostało mi 0,250 ml 36%
> śmietanki. Jako że długo ona nie postoi proszę doradźćie do czego poza
> słodkościami mógłbym jej użyć?
>
> Pzdr
> Jacek Szczecin

wlej do miksera
a potem dodawaj powoli miksujac:

mleko skondensowane słodzone taka puszeczke mała, 2 zółtka
troche sosu czekoladowego...łyżeczke albo dwie kawy rozpuszczalnej
a na koniec cieniutkim strumieniem brandy

Marek

14. Data: 2006-02-10 17:53:55

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> DO makaronu z łososiem.
> Na patelnię ccebulka, do tego łosoś wędzony w kawałkach, zalać śmietanką,
> dusić aż zrobi się ladny sos, doprawić oregano, pieprzem, czosnkiem. Można
> wkroić jeszcze pomidora, ale bez wody (polecam).
> to jest wersja najprostsza i na szybko

Etam, najprostszta bedzie: na patelnie lososia wedzonego w kawalkach,
zalac smietanka, dusic, dodac pieprz (cytrynowy sie dobrze spawdza) i
duuuzo koperku.

Ja to ciagle jem.
Albo wersje z krewetkami i pietruszka.
Albo sos smietanowo-pomidorowy.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

15. Data: 2006-02-11 14:50:29

Od: "Killer" <b...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> troche sosu czekoladowego...łyżeczke albo dwie kawy rozpuszczalnej
> a na koniec cieniutkim strumieniem brandy

Wiecie co?
-Zrobiłem dziś zapiekankę jeszcze raz:)

Pzdr
Jacek Szczecin

16. Data: 2006-02-13 14:39:40

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał

> Nie zmieniaj przepisów tak od razu - taka moja rada. Właśnie wykonująć
> najpierw przepisy oryginalne, a potem dopiero je modyfikując, można sie
> czegoś o kuchni dowiedzieć.

Własnie stąd mój post. :)

Protz

17. Data: 2006-02-13 14:57:57

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2006 15:39:40 +0100, Waćpanna lub waćpan Protz, w
wiadomości <news:dsq5q6$mk5$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Własnie stąd mój post. :)

No to jak już wykonałeś, to powinieneś mieć jakieś odczucia, czego Ci tam
brakuje, coś byś może dodał etc. A reszta to jednak w większości jest
eksperyment. Czasami coś jest średnio jadalne... warto mieć psa ;P
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

18. Data: 2006-02-13 15:00:01

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał

> No to jak już wykonałeś, to powinieneś mieć jakieś odczucia,

odczucia mam, tylko ze gdybym tych odczuc posłuchał to wyszłaby mi znowu
lazania. :)

Protz

19. Data: 2006-02-13 15:00:18

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "agusia-grupy" <a...@g...pl> napisal

> Moja siostra juz pare razy robila dokladnie te zapiekanke. Podobno jast
> pyszna. W ostatnim czasie wzbogacila ja o pieczarki.

To jest pomysl.

Protz

20. Data: 2006-02-13 16:41:43

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2006 16:00:01 +0100, Waćpanna lub waćpan Protz, w
wiadomości <news:dsq6u5$cr1$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> odczucia mam, tylko ze gdybym tych odczuc posłuchał to wyszłaby mi znowu
> lazania. :)

ROTFL ;>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

Do uzytkownikow Amici z termosonda..
czym nakładać zapiekankę żeby się nie rozwalała :)
gotowanie na parze
Temperatura dla lososia ?
drożdżowe