Zapomniałam nazwę leku na trądzik

From: "Pietruszka" <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Zapomniałam nazwę leku na trądzik
Date: Thu, 13 Jan 2005 16:09:41 +0100

Może wiecie jak się ten lek nazywa. Ja nie mogę sobie za nic przypomnieć.
Chodzi mi o tabletki, ktore mają silne działanie. Należy wykonać wszystkie
badania aby móc je zażywać. Kosztują około 250-300 zł.
Kiedyś temat tych tabletek był poruszany na tym forum. Oglądałam też Rozmowy
w toku gdzie jeden z odcinków był poswięcony właśnie tym tabletkom.
Jeśli ktoś z Was wie o co chodzi prosze bardzo o informacje.
Z góry dziękuję
Małgorzata