Żart z imprezki :-)

1. Data: 2009-01-27 20:24:41

Temat: Żart z imprezki :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Młody kotek pyta starszego: "Co Ty taki niespokojny?" Starszy: "Aaa, wiosna
idzie , marzec za pasem, marcowac by się czas..."
Młłody: "Co to własciwie jest to marcowanie? To musi byc cos fajnego,skoro
tak nie możesz już wytrzymać".
Starszy odpowiada: "No, jak by ci tu wytłumaczyć... Eeee, za mały jesteś i
za głupi". Kotek prosi, prosi, starszy nie chce mu wytłumaczyc. Wreszcie
młody zaklina: "Weeeeź mnie ze sobą na najbliższe marcowanie, proszę!
Chciałbym zobaczyć, jak to jest!" Starszy odmawia, nie chce, ale wreszcie
po długich namowach ulega. Wychodzą razem na dach - a tu słonko przygrzało,
lód na dachu się stopił, starszy kot wykonał nieudany skok iiiiiii....
pazurki mu sie obsunęły, zjechał w dół aż do brzegu dachu i zawisł pazurami
na rynnie. Młodszy, pełen emocji, zrobił to samo, pewien, że tak własnie
trzeba.
Wiszą, wiszą, sytuacja raczej patowa, łapki im mdleją. Młody mówi: "Eeeee,
jeszcze się może z 5 minut pomarcuję i zwiewam!" //w oryginale było
"sp...m"

2. Data: 2009-01-27 23:54:17

Temat: Re: Żart z imprezki :-)
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości

> [...]
> "Eeeee,
> jeszcze się może z 5 minut pomarcuję i zwiewam!" //w oryginale było

W oryginale to był odcinek dobranocki "Kot Filemon" czy jakoś tak. :)

michał

3. Data: 2009-01-28 00:12:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 00:54:17 +0100, michal napisał(a):

> W oryginale to był odcinek dobranocki "Kot Filemon" czy jakoś tak. :)

Dobranocki dla dorosłych.

Na Kazia przykładzie.
Kaczyński "oddaje" media rządowi
Ekoterror
Ta sama szkoła teraz i 50 lat temu. Na zewnątrz budynek jakby ten sam, ale... :)
ODPARSZANIE KRK...